Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

aritech cc202 uitbereiden met arduino

Pagina: 1
Acties:

• OrangePi
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 15-01 22:25
Hallo mede-tweakers,

Ik een vraag dan wel, ben benieuwd, na jullie ervaringen.
Ik heb een wat oudere Aritech CC202 alarminstallatie liggen. Ik zou deze graag willen uitbreiden met een display voor de status van het alarm zoals bv: armed/disarmed,alarm array1, etc.en eventueel een melding door sturen op de een of ander manier. Ik zelf zat te denken aan een uitbereiding met een RPI of Arduino. Heb niet veel programmeer ervaring maar kan wel uploaden en wegschrijven in Sketch. Ik kon op internet wel wat vinden echter niet geheel duidelijk. Graag hoor ik jullie ervaringen en eventueel tips. PS: ik heb eventueel ook nog de mogelijkheid om het aan te sluiten op een Galaxy 18.

Groeten, Fred

• DurkVell
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-01 19:02
Oh, het is een alarminstallatie!

• OrangePi
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 15-01 22:25
Sorry, in mijn enthousiasme vergeten erbij te zetten! 8)7

OrangePi wijzigde deze reactie 15-01-2018 22:25 (4%)

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2018 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*