Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke monitorbeugel is idiaal voor gaming?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Koray66
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-11 11:39
Hoi allemaal,

ik heb een vraagje, momenteel heb ik een asus pg278q op mijn bureau, maar dat neemt behoorlijk ruimte in. Dus was van plan om een monitorbeugel te kopen om eventueel 2 monitoren op een beugel te plaatsten en die even hoog zijn en niet dat de ene hoger is dan de ander. Misschien ben ik van plan om later 3 monitor uit te breiden, mijn vraag is dus nu aan jullie.

welke monitorbeugel raden jullie aan als jullie mijn tekst hebben gelezen?

wat ik voornamelijk doe is streamen en gamen.

alvast bedankt!

Alle reacties

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:22

D4NG3R

kiwi

:)

En wat heb je zelf zoal al gevonden?

Als ik mijn eigen ervaring als input mag geven; Koop geen dual/triple monitor stands maar koop 3 individuele die je bijv aan je bureau kan monteren. Triple stands geven je 0,0 flexibiliteit als je de setup toch net iets anders wil gaan maken, en ze verplichten je om 3 identieke monitoren te kopen als je ze op dezelfde hoogte wil hebben hangen.

Ik gebruik zelf momenteel een setje pricewatch: Arctic Z1 Basic waar ik een koppelstuk tussen uit heb gehaald om ze dichter aan de muur te krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 07-01-2018 19:36 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Koray66
heb zelf gekeken en vond paar enkele maar in het review stond dat de hoogte niet even hoog waren.

en wat bedoeld u precies met individuele stands?

ik heb nog mijn oude monitor op de kast staan (lcd) die syncmaster 2292bw model dacht ik. Die wou ik tijdelijk ernaast monteren en later de zelfde variant kopen die ik nu heb.

• Koray66
is deze prima??, voor eerst een oude monitor met mijn huidige monitor en later zelfde variant als deze.

https://www.monitorbeugel...0hQQA_EAQYASABEgJqV_D_BwE

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:22

D4NG3R

kiwi

:)

Koray66 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:36:
heb zelf gekeken en vond paar enkele maar in het review stond dat de hoogte niet even hoog waren.
Noem die dan, dan weten wij direct welke je zelf al uitgesloten hebt. ;)
en wat bedoeld u precies met individuele stands?
Bij double/triple stands kan je in 9/10 gevallen de individuele monitoren niet in hoogte verstellen. Daarnaast kan lang niet elk bureau zo'n stand aan.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 07-01-2018 19:39 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Koray66
D4NG3R schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:38:
[...]

Noem die dan, dan weten wij direct welke je zelf al uitgesloten hebt. ;)

Bij double/triple stands kan je in 9/10 gevallen de individuele monitoren niet in hoogte verstellen. Daarnaast kan lang niet elk bureau zo'n stand aan.
pricewatch: Newstar FPMA-D1330DBLACK Monitorbeugel

maar ik vond deze monitor stand ook op het internet alleen is deze geschikt voor variable monitor en met de huidige monitor?

https://www.monitorbeugel...0hQQA_EAQYASABEgJqV_D_BwE

[ Voor 53% gewijzigd door Koray66 op 07-01-2018 19:42 ]

Pagina: 1