Deze nieuwe ricoh brandern is al goedkoper dan de 16 speed van plextor. Moet ik deze kopen of moet ik voor de naam van plextor gaan(service)?
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
Verwijderd
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Dat zegt wat over de naam die Plextor heeft opgebouwd. Kwaliteit is super hoor, daar niet van.Op donderdag 12 juli 2001 15:28 schreef tva_goku het volgende:
Toen was hij zo`n 900 gld en nu is hij nog 700.
En dat zegt wel wat over de kwaliteit.
Die Ricoh stond daar dus niet in he...Op donderdag 12 juli 2001 14:53 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik zou voor Plextor gaan, ze kwamen _weer_ als beste uit de consumententest van afgelopen/deze maand.
prijzen zeggen helemaal niets over kwaliteitOp donderdag 12 juli 2001 15:28 schreef tva_goku het volgende:
Plextor is gewoon heel goed, dat zie ik nu met mijn brander (12x scsi) dit was de eerste 12x en hij was/is heel goed.
Toen was hij zo`n 900 gld en nu is hij nog 700.
En dat zegt wel wat over de kwaliteit.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
- hardware always changes.. -
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Verwijderd
Verwijderd
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Verwijderd
Die is al leverbaar... kijk ook maar bij Pricewatch (729 piekjes)Op donderdag 12 juli 2001 16:06 schreef chrcoli het volgende:
zal als ik jou was effe wachten, begin augustus komt er 24 speed plextor brander
twee jaar garantie, oem versie onder de 700 piek !!!
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk... toch nog even wachten dusOp vrijdag 13 juli 2001 10:34 schreef CRiViT het volgende:
Nee die is niet leverbaar.
Even verder kijken dan staat er bij:
LET OP! Leverbaar vanaf medio begin Augustus!
---
Dus niet leverbaar dus.
Verwijderd
Ook een Plextor kan kapot gaan, het blijft een mechanisch en electronisch apparaat.Op donderdag 12 juli 2001 21:36 schreef MEGATRON het volgende:
Voordat je die Plextor gaat kopen lees dit dan eerst :
http://www.cdr-info.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5046&FORUM_ID=98&CAT_ID=59&Topic_Title=Plextor+stops+making+drives+that+can+last%3F&Forum_Title=Hardware
Plextor 16x10x40 lijkt me dus geen goed idee.
Ricoh is altijd heel goed met F/w updates. Kijk ff bij http://www.ricoh.co.jp/cd-r/cgi/e-/ncdrw-de2-eu.html , daar zie je dat ze alweer bij 1.30 zijn voor de 7200.Op woensdag 18 juli 2001 13:44 schreef WaarAndersRaarEnZijn het volgende:
Het is een moeilijke keus, maar ik moet donderdag of vrijdag beslissen(pc-prive)
Ik denk toch de ricoh, moet nog ff kijken hoe de firmware upgrades zijn.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Hoi
webOS all the way!
In dezelfde test werd ook de AOpen CRW1232A (12 speed) IDE brander getest en kwam naar voren met het predicaat "Beste koop", wat inhoud goede kwaliteit voor een redelijke prijs. In deze brander is het loopwerk ingebouwd van... Ricoh, ja.Op donderdag 12 juli 2001 14:53 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik zou voor Plextor gaan, ze kwamen _weer_ als beste uit de consumententest van afgelopen/deze maand.