Reddcoin wallet. Hoe moet ik de coins kopen. (via litebit?)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024597

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een reddcoin core wallet gedownload en wil nu reddcoins kopen, nu hoor ik veel mensen over litebit... Moet ik dan een litebit wallet hebben om reddcoins te kopen? en/of ander manier om ze te kopen via ideal. ( ik heb geen andere coins..)

Relevante software en hardware die ik gebruik

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zelf net begonnen dus allemaal een beetje nieuw,

Ik hoor het graag van jullie! Bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 19:01
Handleiding altcoins kopen voor noobs zonder al te veel fees
1. Registreer en verifieer bij Coinbase.com.
2. Maak euro's over via SEPA naar Coinbase.
3. Koop Ether of Litecoin op Gdax.com (inloggen met je Coinbase-account)
4. Zoek via coinmarketcap.com, cryptocompare.com o.i.d. een exchange die een BTC-pair heeft en registreer daar (bijv. https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/#markets )
5. Stuur je Ether of Litecoin naar deze exchange
6. Indien geen ETH of LTC pair: wissel je ETH/LTC om in BTC
7. Koop de altcoin
8. Als je gaat hodlen, withdraw ze naar je eigen wallet.

[ Voor 5% gewijzigd door The Redman op 07-01-2018 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1017841

Als beginner kun je bij Litebit gewoon bij je aankoop RDD's klikken op "litebit wallet" en ze daarin laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Dat zou ik niet doen. Kopen kan wel. Maar wel een eigen wallet wel zo veilig. Zeker als je gaat holden.

Litebit is trouwens best wel duur. En je kan er waarschijnlijk toch geen account meer maken.
Anoniem: 1017841 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 01:09:
Als beginner kun je bij Litebit gewoon bij je aankoop RDD's klikken op "litebit wallet" en ze daarin laten zetten.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt mensen, ja wist niet zeker om litebit te doen dus heb ik zelf de reddcoin wallet gedowload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-06 21:41
The Redman schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:18:
Handleiding altcoins kopen voor noobs zonder al te veel fees
1. Registreer en verifieer bij Coinbase.com.
2. Maak euro's over via SEPA naar Coinbase.
3. Koop Ether of Litecoin op Gdax.com (inloggen met je Coinbase-account)
4. Zoek via coinmarketcap.com, cryptocompare.com o.i.d. een exchange die een BTC-pair heeft en registreer daar (bijv. https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/#markets )
5. Stuur je Ether of Litecoin naar deze exchange
6. Indien geen ETH of LTC pair: wissel je ETH/LTC om in BTC
7. Koop de altcoin
8. Als je gaat hodlen, withdraw ze naar je eigen wallet.
Is Sepa aan te raden of kan visa ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1025067

Litebit heeft helaas wegens drukte de nieuwe klant-registratie opgeschort.
Zojuist heb ik dan maar de reddcoin wallet gedownload, maar heb nu 3 vragen:
1) Bij het installeren vraagt het programma om een uitzondering te maken voor mijn firewall. Is dit nodig en veilig? Of gewoon annuleren?
2) Ik heb zo'n 20GB vrije schijfruimte nodig. Gaat dit nog (heel) erg hard oplopen i.v.m. de toenemende blockchain?
3) Kan ik het programma beter op een stickje zetten (gewone USB of speciale hardware wallet?) of is op de harde schijf ook prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1025529

Ik heb een vraag die daar op aansluit, heb de Redd Core Wallet gedownload maar die synchroniseerd al 3 dagen en is nog niet op de helft!! Hij loopt iets van 3 jaar en 35 weken achter of zoiets en nu staat de teller op 2 jaar en een x aantal weken....?? Waar gaat dit over en moet ik afwachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan doe maar iets 99:
Harde schijf is nooit veilig of het moet een losse schijf zijn, je computer kan altijd gehackt worden en een backup is ook aan te raden. Veel meer weet ik helaas zelf ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daandaniel, bij moet duurde het ongeveer 15uur in totaal.
Maar eerst stond er ook 3 jaar en wat weken, telkens gaat er 1 week af en zo tot 0 .(weet er zelf ook weinig van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 20:51
Anoniem: 1025067 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:26:
Litebit heeft helaas wegens drukte de nieuwe klant-registratie opgeschort.
Zojuist heb ik dan maar de reddcoin wallet gedownload, maar heb nu 3 vragen:
1) Bij het installeren vraagt het programma om een uitzondering te maken voor mijn firewall. Is dit nodig en veilig? Of gewoon annuleren?
2) Ik heb zo'n 20GB vrije schijfruimte nodig. Gaat dit nog (heel) erg hard oplopen i.v.m. de toenemende blockchain?
3) Kan ik het programma beter op een stickje zetten (gewone USB of speciale hardware wallet?) of is op de harde schijf ook prima?
1: Ja
2: Valt mee hoe hard het op loopt.
3: Harde schijf is prima, maak wel een backup van je wallet file C:\Users\USER NAME\AppData\Roaming\Reddcoin\wallet.dat
Anoniem: 1025529 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:01:
Ik heb een vraag die daar op aansluit, heb de Redd Core Wallet gedownload maar die synchroniseerd al 3 dagen en is nog niet op de helft!! Hij loopt iets van 3 jaar en 35 weken achter of zoiets en nu staat de teller op 2 jaar en een x aantal weken....?? Waar gaat dit over en moet ik afwachten??
Hier kun je recente blockchains per coin downloaden, en gaat veelal een stuk sneller dan syncen met het netwerk. Download, unzip, backup je wallet.dat en kopieer de blockchain naar je Reddcoin map.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En waar kan ik nog meer reddcoins kopen?? Bij Litebit kun je je voorlopig niet meer inschrijven zoals eerder vermeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephaniedt
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-03-2023
Anoniem: 1025529 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:05:
En waar kan ik nog meer reddcoins kopen?? Bij Litebit kun je je voorlopig niet meer inschrijven zoals eerder vermeld.....
Zoals eerder in dit topic al vermeld werd: https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/#markets
Pagina: 1