[VIDEO] GTX 970 Fortnite crash

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuanTaXz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09-2020
Hee mede-Tweakers!

Ik heb Fortnite gedownload maar elke keer als ik het speel krijg ik bij het 2de of 3de potje het volgende te zien.

YouTube: GTX 970 Fortnite Fail

Mijn GPU wordt niet warmer dan 70 graden en het is een GTX 970 Strix OC. Weet iemand wat dit is?

Groetjes Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat is de rest van je gear ?
En wat heb je zelf al ondernomen om het te fiksen ?

[ Voor 49% gewijzigd door Hackus op 07-01-2018 18:17 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuanTaXz
pricewatch: Intel Core i5-4690 Boxed , 16GB Ram op een pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B5. Mijn voeding is een pricewatch: Zalman ZM600-HP.

Ik heb nieuwe drivers van de GPU geïnstalleerd en het spel er opnieuw opgezet tot nu toe.

Als ik Overwatch of Alan Wake speel heb ik nergens last van alleen bij Titanfall 2 dan weer wel..

[ Voor 39% gewijzigd door QuanTaXz op 07-01-2018 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om de GPU drivers te roll backen? En heb je de drivers geüpdate via nVidia? Hoop dat dit je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuanTaXz
Roll backen heb ik nog niet geprobeerd dus dat zal ik gaan doen. Ja ik heb de driver updates via nVidia gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je voeding is sterk verouderd(2006) daar zou het aan kunnen liggen. die houden geen 8-12 jaar oud.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan zou het toch vreemd zijn dat andere games wel werken? Heb je al geprobeerd om de settings lager te zetten? Anders zou je eventueel kunnen kijken voor een voeding. Wel even kijken naar wat voor grootte, en het moet het zelfde aantal watt zijn.

Groetjes,

cernobyl.r.4

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2018 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuanTaXz
Bij lagere settings heb ik helaas dezelfde problemen. Ja het zou de voeding kunnen zijn maar ik heb niet het gevoel dat dat het is. Ik zal mn GPU in een andere pc zetten en kijken of ik dan nog dezelfde problemen heb.
Pagina: 1