[bug] Vorige/Volgende artikel werkt niet altijd goed

Pagina: 1
Acties:

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bij dit artikel nieuws: Acer brengt dunne Swift 7-laptop met 14"-scherm en e-sim uit in april is voor mij alleen de link "Volgend nieuwsartikel" zichtbaar en niet de link "Vorig nieuwsartikel". Dit lijkt mij niet helemaal te kloppen omdat er eigenlijk altijd wel een vorige is.

Browser is Chrome 63.0.3239.132 op Ubuntu 17.10

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kf8g7CS.png

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het lijkt een combi fout te zijn met nieuws: Acer voorziet Nitro 5-gamelaptop van Ryzen Mobile-processor en RX 560..., waar je weer geen 'volgende' hebt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De twee artikelen hebben ook beide een publicatie datum van 21:00, misschien heeft het daar iets mee te maken.

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-11 10:08
Hier zijn nog twee artikelen die het hebben:

nieuws: Sony introduceert draadloze in-earkoptelefoons met noisecancellation
en
nieuws: Google brengt Assistant naar smart displays van LG en Sony

Deze hebben ook dezelfde publicatiedatum. Maar dit artikel heeft diezelfde datum en heeft er geen last van:
nieuws: Sony kondigt opvolger van A1-oledtelevisie aan

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met artikelen die op exact hetzelfde tijdstip zijn gepland en dus ook live zijn gegaan. Bedankt voor de feedback!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11 17:18
Vandaag ook weer 'n boel artikelen met dat probleem, de hele queue lijkt nu mis te lopen.

Deze issue is er al jaren, en ik heb 'm al eens eerder gemeld maar het lijkt wel erger te worden de laatste tijd ;)

ASUS had duidelijk een NDA tot 13:30 vandaag he? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Noxious op 04-06-2018 15:03 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Noxious schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:03:
Vandaag ook weer 'n boel artikelen met dat probleem, de hele queue lijkt nu mis te lopen.

Deze issue is er al jaren, en ik heb 'm al eens eerder gemeld maar het lijkt wel erger te worden de laatste tijd ;)

ASUS had duidelijk een NDA tot 13:30 vandaag he? :P
Het lijkt me sterk dat de 'issue erger' wordt. Het gaat blijkbaar niet helemaal lekker om met artikelen die op exact dezelfde tijd worden gepubliceerd. Daar zou het mee overweg moeten kunnen, maar wellicht dat als er - zoals vandaag - meer dan 2 tegelijk op dezelfde tijd staan, dat het alsnog mis gaat.

Dus het wordt dan alleen 'erger' als onze redactie diezelfde situatie vaker veroorzaakt ;)

• bl0m5t3r
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 12:46
vandaag weer eentje:

nieuws: Asus introduceert horloge met bloeddrukmeter en accuduur van bijna ee...

samen met:
nieuws: Asus geeft nieuwe ZenBook Pro-laptops 5,5"-lcd als touchpad

Had het eerst nog even gechecked in meerdere browsers, maar bleek niet client side, toen zag ik dit draadje en was het helemaal duidelijk. Hopelijk kunnen jullie het snel fixen, het is voor mij echt de main navigatie die ik gebruik op de site. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit is inmiddels opgelost :)

Intentionally left blank

Pagina: 1