Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:15
Ik heb een LG 49uh850v. Nu krijg ik bij elke film die ik afspeel met de ingebouwde mediaplayer dubbele ondertitels. Dus dezelfde zinnen half-overlappend op het scherm. Niet alle zinnen maar wel veel. Ik kan niet echt een regelmaat ontdekken. Het doet zich voor bij alle mkv met aparte srt of ingebouwde. Het gebeurt bij films die ik afspeel via usb maar ook bij streaming via de nas.
Ik heb al een factory reset gedaan maar dat hielp niet. Het gekke is dat het probleem er opeens was, daarvoor had ik er geen last van.
Ik heb voor mn gevoel alles geprobeerd.Wie herkent dit probleem?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrouserHouser
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-11-2021
Ik heb precies hetzelfde probleem. De tweede ondertitel blijft vaak ook te lang staan, dus op het juiste moment de ondertitels helemaal uitzetten is nog een uitdaging anders blijft het hangen. Vreemd dat er maar zo weinig mensen over klagen, het is zeer vervelend. Ik heb wel precies hetzelfde model, dus misschien is er gewoon een fout bij LG. Bij elke update hoop ik op een fix, maar tevergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcwesterhof
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik heb ook hetzelfde probleem, heb een LG OLED55C8LLA. Alsof de ondertiteling net te lang blijft hangen als je mediabestanden afspeelt vanaf USB. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:15
Dat is lang geleden. Maar heeft te maken met de Taal settings.Als je alles op NL zet moet het goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcwesterhof
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2023
Hai PK,
Dank voor je snelle reactie!
Ik heb alles op NL gezet, maar het blijft helaas nog steeds een dubbeling houden, een soort overlap.
Vervolgens teruggezet naar fabrieksinstellingen maar ook dat geeft geen oplossing. Nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Vlaanderen
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik heb een LG 77” G3. Als ik met de KPN iTV app ondertiteling inschakel heb ik deze dubbel. Ik ga weer teletekst gebruiken. Als ik antwoord krijg op mijn vragen aan de KPN, meld ik bij gunstig resultaat
Pagina: 1