Hoi allemaal!
Om het even allemaal kort en duidelijk uit te leggen zodat jullie mijn situatie wat snappen.
Ik speel steeds op monitors ( handig om te switchen van pc naar PS4 )
Ikzelf was al in bezit van een Predator 4K scherm.
En alsook eigenaar van een PlayStation 4 Pro.
Helaas ondersteund dit scherm slechts 4k door de displayport en niet door de HDMI ingang.
Dus in alle hoop opzoek gegaan naar omzetters en andere oplossingen voor van PlayStation 4Pro hdmi naar de displayport te gaan .. helaas is er geen enkele oplossing te vinden . ( heb van alles gekocht maar bij niks was het positief ) die op de PlayStation werkt ..
Op de pc deed die wat hij moest doen dus onderdelen werkten zoals beloofd .
Nu ben ik op zoek.. naar info of monitor die via HDMI de 4K resolutie ondersteund alsook de 60mhz .
Zodat ik mijn predator kan vervangen door iets nieuw.
Indien jullie ideeën of oplossingen hebben . Ik hoor het graag !
PlayStation 4 Pro
Acer Predator XB281HKbmiprz
Om het even allemaal kort en duidelijk uit te leggen zodat jullie mijn situatie wat snappen.
Ik speel steeds op monitors ( handig om te switchen van pc naar PS4 )
Ikzelf was al in bezit van een Predator 4K scherm.
En alsook eigenaar van een PlayStation 4 Pro.
Helaas ondersteund dit scherm slechts 4k door de displayport en niet door de HDMI ingang.
Dus in alle hoop opzoek gegaan naar omzetters en andere oplossingen voor van PlayStation 4Pro hdmi naar de displayport te gaan .. helaas is er geen enkele oplossing te vinden . ( heb van alles gekocht maar bij niks was het positief ) die op de PlayStation werkt ..
Op de pc deed die wat hij moest doen dus onderdelen werkten zoals beloofd .
Nu ben ik op zoek.. naar info of monitor die via HDMI de 4K resolutie ondersteund alsook de 60mhz .
Zodat ik mijn predator kan vervangen door iets nieuw.
Indien jullie ideeën of oplossingen hebben . Ik hoor het graag !

PlayStation 4 Pro
Acer Predator XB281HKbmiprz