Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Fragmaser
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 22-06 13:20
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een 55" 4k tv. Deze zal natuurlijk voornamelijk gebruikt worden om tv te kijken :p De tv zal ook aangesloten worden aan mijn xbox one S en htpc. Nu vraag ik me af welke tv's goed zijn om op te gamen? Dus een lage input lag. Mijn budget is max 800.

Relevante software en hardware die ik gebruik
xbox one s
Htpc

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik had al deze gevonden. Philips 55pus6501. Toch is deze tv al van 2016 dus al wat ouder. Hebben jullie goed alternatieven?

Alle reacties

• Freshouttheoven
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 17-07 14:14
Er zijn voldoende recente topics met dezelfde vraag, daar zal ongetwijfeld een passend antwoord op jouw vraag tussen staan ;).

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True