Toon posts:

Velocity 4400 met TV-out voor DVD/Divx

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoek goeie kaart met TV-out, vooral om dvd/divx op tv te kunnen bekijken in vrij goei kwaliteit en als falcon 4.0 dan nog wat vlotter draait is dat mooi meegenomen. :)
Heb velocity 4400 16Mb met TV-out gevonden voor 800fr. Is dat een goed koopje? :9 Iemand ervaringen mee ? Momenteel heb ik gewoon 8Mb AGP kaartje van 13 in een dozijn.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, als ik gevraagd had of ik een geforce II 200mx met tv-out moest kopen had ik zeker al 100 replies gehad lol >:)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er nu echt nog niemand van die kaart gehoord ofzo ?????

Verwijderd

Die Velocity is een TNT1 kaartje. Dus al wel wat ouder.

Nu geloof ik dat 800BFR een gulden of 40 is, daarvoor kun je het natuurlijk altijd even zelf proberen.

Ik heb zelf een jaar of 2 terug zo'n dingetje gehad, maar toen was die hele DivX hype er nog niet, hoe hij daarbij presteerd kan ik niets overzeggen.

Qua snelheid in Falcom zul je er wel op vooruit gaan.

Verwijderd

Was de velocity geen S3 savage 4 kaartje ??

Ik dacht dat de TNT kaarten van diamond Viper 550 (tnt1) heetten en de S3 kaarten Velocity...

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 20:11 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Was de velocity geen S3 savage 4 kaartje ??
De Velocity is een kaart van STB, later over genomen door 3Dfx. Het is dus gewoon een TNT1 kaart.

Verwijderd

ik heb zelf een velocity 4400, toen ik heb 4 jaar geleden kocht was ie ongeveer 400gulden.

ik heb een p3 450mhz. Hier is hij wel geschikt voor maar als je naar het betere werk zoekt zal ik deze kaart niet nemen (bijvoorbeeld bij cs hapers ie als ik op direct3d speel ipv opengl).

IK ga binnenkort zelf wat onderdelen vervangen met o.a een p4 2.4 ghz processor en dan gaat er cker een gf4 is :)

Verwijderd

hmm, zit hier op een topic te replyen waar al 2 jaar niet gereageerd is :X

Verwijderd

tja dit is inderdaad wel erg oud :z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.