Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapje27
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-01-2018
Mijn vraag
Is deze site te vertrouwen? Heb interesse in deze lens, maar deze is 200€ duurder op de reguliere sites, aangeboden door tweakers. :?
https://www.eglobalcentra...Ff8TpivJIbZAaAhS_EALw_wcB

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[ Voor 28% gewijzigd door tapje27 op 07-01-2018 12:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 15:08
Ik denk dat je bent vergeten om de site aan te geven? Verder, wat vond je toen je hier of op google naar Reviews voor de site zocht?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 18:37

Kek

3flix

welke site?

edit: aha, post aangepast. ik hoor verschilende verhalen van eglobal.. als je garantie wilt zou ik daar niet kopen..

[ Voor 67% gewijzigd door Kek op 07-01-2018 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:07
Volgens mij mist jouw topic het een en ander aan informatie. En over het algemeen als het te mooi is om waar te zijn dan is dat waarschijnlijk ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapje27
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-01-2018
heb de link wel toegevoegd.
betreft volgende lens voor Nikon
Tamron 18-400mm f/3.5-5.6 Di II VC HLD lens - NlKON mount

[ Voor 63% gewijzigd door tapje27 op 07-01-2018 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:28

Sorbo

Uw hulp in huis!

eGlobalCentral is een winkel uit Hong Kong. Je hebt hier dus te maken met grijze import. De winkel op zich is te vertrouwen (tientallen tweakers hebben daar dit jaar hun LG G6 gekocht bijvoorbeeld) maar kent wel wat nadelen, onder andere:

-Garantie enkel via EGlobalCentral. Fabrikanten zitten vaak niet te wachten op in Azië gekochte lenzen in Nederland te voorzien van garantie.
- Hoge retourkosten. Als je product toch defect is/gaat zit je met 25+ euro verzendkosten richting Hong Kong.
- Douane. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of EGlobalCentral al zijn producten van binnen de EU verzendt. Mocht deze direct uit Hong Kong komen, dan loop je het risico een importheffing, BTW en inklaringskosten te moeten betalen. Geen garanties either way.
- Langere levertijden. Zoals @MarchelHoek en @AlexDeventer aangeven kan het relatief snel geregeld zijn, maar in het LG G6 topic staan ook ervaringen van mensen die 2-3 weken of meer op hun bestelling hebben moeten wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door Sorbo op 07-01-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNDutch
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:12
Ik heb hier 2-3 maand geleden een Gimbal besteld voor mijn S8, was 1 week levertijd en kwam gewoon goed aan en werkte perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:17
Mijn GoPro ook via eGlobal aangeschaft.
Keurig verzonden en mijn inziens het originele product.

Weet zo niet meer waar het vandaan gestuurd was maar is zonder de importheffing, btw en inklaring geleverd.

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zelf eerst onderzoek doen de volgende keer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.