Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Fotodirk
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 10-01-2018
Door een stommiteit heb ik mijn reddcoins verstuurd naar een andere Wallet dan reddcoins. Het was maar 1 letter verschil en ze stonden boven elkaar. :( :( :( . Het moest dus reddcoin zijn ipv redcoin.
Ben ik nu mijn cryptomunten kwijt? Ik had er voor 250 Euro gekocht. De helft ervan heb ik nog.

Ik heb al een berichtje gedaan naar litebit in de hoop dat ze mij kunnen helpen.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
En wat gaf litebit aan dan ?

Die zullen inzage hebben
Anders denk ik dat je contact moet opnemen met redcoin, om het terug te krijgen.
Net zoals ideal en bankoverschrijvingen, ben je afhankelijk van de ontvangende partij, of ze mee willen werken

anders wijze les van 125€, live and learn

https://qfire.nl

• Fotodirk
Ik heb van litebit geen ordernummer ontvangen. Het is wel weg van de Wallet bij litebit . Ik heb een mail gehad om de transactie te bevestigen. Dit heb ik dan ook gedaan.
De andere 12000 reddcoins heb ik wel goed overgemaakt op een andere Wallet. Hier heb ik ook geen ordernummer van ontvangen.
Ik zal eens contact opnemen met redcoin.

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-05 10:11
quote:
Fotodirk schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:31:
Ik heb van litebit geen ordernummer ontvangen. Het is wel weg van de Wallet bij litebit . Ik heb een mail gehad om de transactie te bevestigen. Dit heb ik dan ook gedaan.
De andere 12000 reddcoins heb ik wel goed overgemaakt op een andere Wallet. Hier heb ik ook geen ordernummer van ontvangen.
Ik zal eens contact opnemen met redcoin.
Je hebt het verstuurd op de blockchain van reddcoin, niet redcoin. Dus gewoon naar een adres dat niet van jou is, op de reddcoin blockchain. In de regel betekend dit dat je ze niet meer terugkrijgt.

Als je het TXID kan krijgen, kan je op de blockchain exporer controleren waar je coins naartoe zijn. Of ze ergens naartoe zijn, of wellicht met wat geluk geweigerd.

Intelligo wijzigde deze reactie 07-01-2018 09:40 (11%)

• Fotodirk
Ik heb het TXID maar geeft aan in de blockchain explorer dat het adres niet gevonden is. Hopelijk zit het nog ergens vast bij litebit. Zou dit kunnen?

• tameroro
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 08-01-2018
TIP ... als je dingen niet zeker weet of twijfelt stuur gewoon 1 coin van wallet naar wallet of van exchange naar wallet... komt deze binnen is het OK en stuur je wat je wilde sturen

• Nextxavicii
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 14-05 09:49
Dit ben je hoogstwaarschijnlijk gewoon kwijt.
Als je probeert geld te versturen staat het er meestal ook bij:
Als je geld verstuurt naar een andere munt dan komt je geld niet aan.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True