Toon posts:

Windows 2000 & 98, drama

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 2000 pro en nu wil ik vanaf een windows 98se werkstation op de win2000 pro komen maar dit gaat niet... ik vul het wachtwoord in maar dat klopt niet.
Ik heb er es van gehoord dat dit komt omdat ik op me win2000 een andere inlognaam gebruik maar ik wil niet 2 dezelfde!!! HELP!! :'(

Gr J

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:43
Enable je guest account in Win2k.

Verwijderd

Gewoon die user aanmaken waarmee je inlogt op dat W98 bakkie

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Vind het trouwens onzin om user accounts te hanteren met win2000 als je pc toch thuis staat. Krijg je alleen maar gezeur mee. Zoals deze gast dus.

Ik draai het zonder.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 juli 2001 14:30 schreef dennisdotcom het volgende:
Enable je guest account in Win2k.
Hoe doe ik dit?

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Op donderdag 12 juli 2001 14:37 schreef Dinictus het volgende:
Vind het trouwens onzin om user accounts te hanteren met win2000 als je pc toch thuis staat. Krijg je alleen maar gezeur mee. Zoals deze gast dus.

Ik draai het zonder.
:?

Als ik het zo lees dan heeft hij een netwerk van een win2k pro server een win98 workstation en niet een standalone zoals jij hebt. In jou geval zijn meerdere users idd onzin.

Als je met een win95/98/ME/NT/2k bak op een win2k machine wilt inloggen zul je dus een useraccount moeten hebben die de win2k dan ook kent. Maak er eentje aan of gebruik de standaard ingebouwd Gast (of Guest) account.
Als je geen gezeur wil met rechten e.d. dan kun je die gebruiker beter als poweruser (hoofdgebruiker) of zelfs als administrator (het zekere voor het onzekere, maar niet echt nodig) aanmaken.
En met die nieuwe gebruiker log je dan met je win98 in op je win2k. Als je dan iets als tweakUI gebruikt dan kun je zelfs instellen dat dit automatisch gebeurd.

Is niet een topic voor Hardware Algemeen maar Windows Operating Systems of Netwerk Troubleshooting. Dit staat ook netjes in de faq van Netwerk en Troubleshooting beschreven, kijk daar eens in.

Verwijderd

Topicstarter
[i]ik zie nix daarin staan over mijn vraag :? [/i]

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

>> [forum=19] <<

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
LAAT MAAR HET IS AL GELUKT :7

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:43
Op donderdag 12 juli 2001 14:40 schreef jvvianen het volgende:
Hoe doe ik dit?
Via je userpanel. Programma's -> Systeembeheer -> Computerbeheer.

Verwijderd

Topicstarter
HET IS GELUKT (ik had een spatie vergeten :o)
:7

Verwijderd

En dat vind jij al een drama?? Je bent nix gewend kerel! |:(

Maar ff ontopic, win9x kan alleen met de gebruiker waarmee jij bent aangemeld een verbinding maken. De functionaliteit die jij wil kan alleen met NT.

(Ik weet b.t.w. niet hoe dat met WinME zit, dat gebruik ik niet).

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Op donderdag 12 juli 2001 15:20 schreef www.hadecom.nl het volgende:
En dat vind jij al een drama?? Je bent nix gewend kerel! |:(

Maar ff ontopic, win9x kan alleen met de gebruiker waarmee jij bent aangemeld een verbinding maken. De functionaliteit die jij wil kan alleen met NT.

(Ik weet b.t.w. niet hoe dat met WinME zit, dat gebruik ik niet).
Daar heb ik eigenlijk alleen nog maar 1 ding op te zeggen: |:(
You really are missing the point.

jvvianen: mooi dat het nu werkt, veel plezier.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens maar als je drama in je topic zet dan kijken wel meer mensen :7
Pagina: 1