Goedendag,
Ik heb recent een nieuwe videokaart ontvangen, een GeForce 780. Echter start mijn pc niet meer op voorbij het start scherm waar groot 'acer' staat, en links onder staat er dat je f12 of del voor bios opties kan drukken (deze werken niet). Elke 10-20 seconden hoor ik een piep. Na een tijd verandert het scherm en staat er linksboven in het scherm een knipperende _ Pc reageert nog steeds niet op input van muis of toetsenbord (deze staan wel aan, belichting van toetsenbord kan aan of uit).
Mijn oude videokaart werkt wel, dan start mijn pc gewoon op.
Mijn pc:
Acer Predator G3610
16 gig ram (DDR3, 4 stukken)
i5-3450 @ 3.10 ghz quad-core
450 watt stroom (moet genoeg zijn) Model: FSP450-60EP van FSP Group Inc
Oude videokaart: AMD Radeon HD 7600
Nieuwe videokaart: Asus GeForce GTX 780
https://www.techpowerup.c...us-gtx-780-directcu-ii-oc
Wat ik al geprobeerd heb:
AMD driver verwijderd
Bios geupdate (via de site van Acer)
Met 1 ram kaartje proberen te starten
De batterij van moederbord er kort uigehaald (10 seconden)
Gecontroleerd of stroomkabels er goed in zitten (fans draaien ook allemaal)
Ik hoop dat jullie nog wat tips hebben voor wat ik zou kunnen proberen, want ik weet het niet wat het kan zijn! Als ik wat benodigde informatie mis dan laat maar weten, voeg ik dat toe!
Ik heb recent een nieuwe videokaart ontvangen, een GeForce 780. Echter start mijn pc niet meer op voorbij het start scherm waar groot 'acer' staat, en links onder staat er dat je f12 of del voor bios opties kan drukken (deze werken niet). Elke 10-20 seconden hoor ik een piep. Na een tijd verandert het scherm en staat er linksboven in het scherm een knipperende _ Pc reageert nog steeds niet op input van muis of toetsenbord (deze staan wel aan, belichting van toetsenbord kan aan of uit).
Mijn oude videokaart werkt wel, dan start mijn pc gewoon op.
Mijn pc:
Acer Predator G3610
16 gig ram (DDR3, 4 stukken)
i5-3450 @ 3.10 ghz quad-core
450 watt stroom (moet genoeg zijn) Model: FSP450-60EP van FSP Group Inc
Oude videokaart: AMD Radeon HD 7600
Nieuwe videokaart: Asus GeForce GTX 780
https://www.techpowerup.c...us-gtx-780-directcu-ii-oc
Wat ik al geprobeerd heb:
AMD driver verwijderd
Bios geupdate (via de site van Acer)
Met 1 ram kaartje proberen te starten
De batterij van moederbord er kort uigehaald (10 seconden)
Gecontroleerd of stroomkabels er goed in zitten (fans draaien ook allemaal)
Ik hoop dat jullie nog wat tips hebben voor wat ik zou kunnen proberen, want ik weet het niet wat het kan zijn! Als ik wat benodigde informatie mis dan laat maar weten, voeg ik dat toe!
[ Voor 9% gewijzigd door Hecktic2323 op 06-01-2018 23:58 ]