Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

DAA "ik heb een vraag"

Pagina: 1
Acties:

• youridv1
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 08-04 11:24
Hierbij een verzoek om de optie "ik wil een vraag stellen" Bij het DAA forum aan te passen of te verwijderen.

Het gebeurt veel te vaak dat mensen geen idee hebben en dan maar op de "ik wil een vraag stellen" knop drukken. Die optie mist de topic template waardoor ze de standaardvragen helemaal nooit te zien krijgen, aangezien ze het DAA beleid niet gaan lezen, want ook daar worden ze ná het openen van een topic pas op gewezen.

Hierdoor zijn veel topicstarts incompleet om de verkeerde redenen, worden er topics gesloten en is er dus eigenlijk onnodige rompslomp.

Kan daar wat aan gedaan worden? :)
Zoals het toevoegen van de template aan de ik heb een vraag knop.

i7 6700K | Gigabyte Z170XP-SLI | 16GB HyperX Fury | Gigabyte GTX 1080 G1 Gaming | Kraken X62 | NZXT Hue+ | Samsung 850 Evo 500GB | Intel 660p 1TB | WD Blue 3TB | Corsair RM750x | Fractal Design Define S TG (Mod)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Menno02
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 01-04 09:04
Mijn +1 heb je.
Zit vaak ook te posten in DAA (heb je vast wel door ;)) en erger me er ook aan. Dan komt er weer een mod langs die het topic sluit en later weer opent en iedereen moet steeds maar weer zeggen dat we niet genoeg informatie hebben om een passend systeem in elkaar te puzzelen.

Ik sta er volledig achter. Ik kan ook geen situatie vinden waar in een Desktop Aankoopadvies forum deze vragen van belang zijn:
quote:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Het gaat altijd om een heel systeem samenstellen (anders CAA) dus zal niet weten in welke situatie deze vragen gebruikt moeten worden.

Doordat je jouw topic die in Lieve Adjes stond hier gekopieerd hebt na mijn reactie, bij deze mijn reactie. :)

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Als mod daar ben ik het helemaal met jullie eens :). Laat maar doorkomen. Vraagtopic weghalen of zelfde template aanhouden.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:28

rens-br

Moderator Mobile & IN
Helemaal mee eens. Mag voor ATT ook gelden. :)

• youridv1
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 08-04 11:24
Ik heb het idee dat mijn topic een beetje over het hoofd gezien wordt. Gezien de positieve feedback van oa een mod van het forum waar deze post over gaat, lijkt me het toch de reactie wel waard. :)

@zeef

i7 6700K | Gigabyte Z170XP-SLI | 16GB HyperX Fury | Gigabyte GTX 1080 G1 Gaming | Kraken X62 | NZXT Hue+ | Samsung 850 Evo 500GB | Intel 660p 1TB | WD Blue 3TB | Corsair RM750x | Fractal Design Define S TG (Mod)

• unezra
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20:04

unezra

Allround ICTer, OSS adept.

Hobbelen dan! :)
(Ben het er dus ook mee eens, al doe ik niet heel veel met DAA en andere AA topic. Ok, als ik denk wat zinnigs te zeggen heb doe ik dat maar het heeft niet mijn primaire focus.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:10

br00ky

Moderator Harde Waren
@youridv1, stilletjes ingevoerd zo te zien :). De templates in DAA/LAA/CAA van een vraagtopic en discussie zijn nu precies hetzelfde. Geen reden meer om die te negeren :Y)

[Voor 7% gewijzigd door br00ky op 16-02-2018 23:01]

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True