Ik zoek een?
Zeer knappe monitor.
Eisen:
- 25-28"
- Geen/weinig backlight bleed
- Hoge refreshrate
- 1440p of hoger
- Goede kijkhoek
Pre:
- G-sync (onrealistisch wellicht?)
- Goede verstelbaarheid
- Geen gamer-uiterlijk
- Goede kleurweergave
Wat is je budget?
Rond de 600-700 euro is toch echt wel de max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, maar ik heb goede ervaringen met BenQ en Dell
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn systeem bestaat uit een GTX1070 en een i7 7700k, dat lijken mij de belangrijkste specs
Ik wil de monitor gebruiken voor films/series, games, gewoon internetten. Veel game ik in principe niet, maar die keer dat ik game wil ik dat het helemaal perfect is.
Het probleem dat ik tegenkom in de pricewatch, is dat de keus zeer beperkt is. Mijn eisen zijn zeker wel te doen, op een na: geen/weinig backlight bleed.
In al deze panelen lijkt de backlight bleed echt onnacceptabel hoog te zijn, zelfs het allerduurste paneel dat ik met mijn eisen kan vinden. Zelfs bij TN panelen lees ik in de reviews nog klachten over non-uniforme backlights.
Ik krijg het idee dat mijn eisen in ieder geval onrealistisch zijn, en ik beter even kan wachten op betere paneeltjes.
alvast bedankt!
Zeer knappe monitor.
Eisen:
- 25-28"
- Geen/weinig backlight bleed
- Hoge refreshrate
- 1440p of hoger
- Goede kijkhoek
Pre:
- G-sync (onrealistisch wellicht?)
- Goede verstelbaarheid
- Geen gamer-uiterlijk
- Goede kleurweergave
Wat is je budget?
Rond de 600-700 euro is toch echt wel de max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, maar ik heb goede ervaringen met BenQ en Dell
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn systeem bestaat uit een GTX1070 en een i7 7700k, dat lijken mij de belangrijkste specs
Ik wil de monitor gebruiken voor films/series, games, gewoon internetten. Veel game ik in principe niet, maar die keer dat ik game wil ik dat het helemaal perfect is.
Het probleem dat ik tegenkom in de pricewatch, is dat de keus zeer beperkt is. Mijn eisen zijn zeker wel te doen, op een na: geen/weinig backlight bleed.
In al deze panelen lijkt de backlight bleed echt onnacceptabel hoog te zijn, zelfs het allerduurste paneel dat ik met mijn eisen kan vinden. Zelfs bij TN panelen lees ik in de reviews nog klachten over non-uniforme backlights.
Ik krijg het idee dat mijn eisen in ieder geval onrealistisch zijn, en ik beter even kan wachten op betere paneeltjes.
alvast bedankt!
[ Voor 9% gewijzigd door WCA op 06-01-2018 14:05 ]
Share and Enjoy!