Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows 10 Geen internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Geertdv
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-11-2019
Hi Tweakers,

Ik heb al een tijdje een irritant probleem. Af en toe als ik mijn computer opstart dan heb ik geen internetverbinding (al mijn andere apparaten werken dan gewoon al wel), als ik de computer opnieuw opstart dan werkt alles weer naar behoren.

Simpele oplossing dus... Maar ik heb liever dat het gewoon helemaal niet gebeurt...

Heeft iemand een oplossing?

Thanks _/-\o_

Alle reacties

• haik01
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-06-2018
Dat is het zelfde als zegen: "mijn auto doet het niet". kan iemand mij helpen?

Graag meer info:

Hoe verbind je met het internet? (dus niet zeggen : "via de router", maar: bekabeld via router Linksys xxxxx of via WiFi op Unifi AP etc....)

Wat heb je zelf gedaan om het op te lossen?

Wanneer treed het op? Meteen na opstarten , of later pas?

Geef meer informatie, dan kunnen wij je beter helpen.

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20-03 15:42
Eens met haik01, een beetje meer info zou handig zijn.

Ik heb dit zelf op een laptop gehad met daarin een Intel Dual Band Wireless-AC 7260, daar was het probleem een driver. Via apparaat beheer de drivers laten verwijderen, systeem opnieuw starten en het spul zich weer laten installeren heeft het daar opgelost.

Desktop | Server | Laptop

• Geertdv
Hoe verbind je met het internet?
Bekabeld met Asus RT-AC66U router

Wat heb je zelf gedaan om het op te lossen?
Netwerk driver aantal keren geüpdate. Windows reparatie al een keer uitgevoerd, maar hielp ook niet. Clean install niet geprobeerd. Overigens had ik hiervoor Windows 7, heb het pas na upgrade naar W10.

Wanneer treed het op? Meteen na opstarten , of later pas?
Gelijk na opstarten. En als ik dan opnieuw opstart heb ik gewoon verbinding, alsof de netwerk adapter staat uitgeschakeld.

Moederbord = P8Z68-V Pro

• Geertdv
Even een update: dit is de melding die ik krijg:

http://i68.tinypic.com/elbno7.jpg

Kan iemand hiermee helpen?

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online

HKLM_

www.cloud23.nl

Deze heb ik ook wel eens op werk.

Verwijder alle wan adapters en netwerk intel adapter als die vraagt ook de driver te verwijderen bij de intel doe dit dan ook.

Vervolgens installeer je de netwerkdriver opnieuw (eerst downloaden voor je ze verwijder) en je probleem kan wel eens over zijn :)

Ubiquiti • Unifi USG 3P • Unifi Switch 16 ports 150w •Unifi Switch 8 Ports• Unifi AC-LR • Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• Geertdv
Ik ga dit binnenkort even proberen ;)

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:39

rens-br

Moderator Mobile & IN
Aangezien dit meer een probleem is met de PC / drivers, schopje van NT naar PMG.

• GromuhlDjun
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 04-04 11:31
Ik heb dit probleem ook wel eens.

Het treed (soms) op wanneer Windows net een update heeft uitgevoerd en opnieuw is opgestart. Wifi en bluetooth zijn dan onvindbaar. Na opnieuw opstarten werkt dit wel weer gewoon, maar het lijkt erop dat windows even vergeet dat deze onderdelen ook bestaan net na een update.

Leuk is het niet, zeker als je bedenkt dat het over mijn Surface pro 2 gaat, potdomme een microsoft produkt....
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True