Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Google chrome youtube blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
als ik filmpjes kijk op youtube met google chrome blijven de filmpjes op een gegeven moment hangen en proberen ze continue te laden, maar starten niet meer daarna. Dit gebeurt ook als ik sommige videos doe forwarden.

op microsoft edge heb ik dit probleem niet. hoe komt dit ?

Windows 10

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

quote:
lennox-06 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:39:
[...]

op microsoft edge heb ik dit probleem niet. hoe komt dit ?
Dat komt doordat Microsoft Edge een compleet andere browser is. Waarschijnlijk heb je met Mozilla Firefox ook weer andere ervaringen.

Hoe bevalt Edge? Ik ben zelf meer van Firefox, omdat deze voor mij betere add-ons heeft. En open source.

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• coolbvrobin
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 23-02 22:46
Edge blijven gebruiken (trollface)
Verwijder je chrome eens en instaleer hem opnieuw, zal het wel oplossen

• The-Priest-NL
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:24
Heb je heel toevallig n.a.v. Meltdown en Spectre Strict Site Isolation aangezet in Chrome?

Zo ja zet dat eens uit en probeer het nog eens.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
quote:
The-Priest-NL schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:01:
Heb je heel toevallig n.a.v. Meltdown en Spectre Strict Site Isolation aangezet in Chrome?

Zo ja zet dat eens uit en probeer het nog eens.
waar kan ik dat vinden ? nooit van gehoord.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

quote:
lennox-06 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:12:
[...]

waar kan ik dat vinden ? nooit van gehoord.
reviews: Meltdown en Spectre: vraag-en-antwoord
Maar dat lijkt me dan onwaarschijnlijk.

[Voor 6% gewijzigd door Evanescent op 06-01-2018 15:03]

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Chrome is geen Windows besturingssysteem, dus ik verplaats je topic van WOS naar CSA.

Naast bovenstaande: heb je adblockers? Schakel eens uit. En zet natuurlijk Tweakers ads in de whitelist ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Heb je de cookies van de browser al eens verwijderd?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• hypotweaker
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:13
quote:
Markimoo schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:15:
Heb je de cookies van de browser al eens verwijderd?
Cookies verwijderen wil nog wel eens helpen. Anders ook je cache, browsegeschiedenis en andere site-gegevens wissen. Via 'instellingen>meer hulpprogramma's>browsegegevens wissen'.

• 68616c6c6f
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 24-03 17:52
Eerst eens even je extensies bekijken. Heb je een extensie waarvan je denkt dat het voor de problemen op YouTube zorgt? Dan schakel je hem uit (desnoods verwijderen). Als dit niet werkt zou ik via je browser instellingen alle cookies en cachegeheugen verwijderen (ik zou voor de zekerheid gewoon alles doen, dus geen tijdsperiode instellen). Als dat ook niet helpt kun je bij geavanceerde instellingen in Chrome alle instellingen "resetten".

Als laatst kun je een malware scan laten lopen, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True