Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC bouwen met juiste componenten

Pagina: 1
Acties:

• HuubKaas
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-12-2020
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Licht videobewerken & Middelmatig gamen, geen extreem zware games.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute maximumprijs = 1050 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, CPU, Moederbord, GPU, RAM-Geheugen, SSD, Monitor & Voeding

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij elk component het liefst een van de drie populairste merken. Corsair, Samsung & Intel zijn favoriet.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
20 inch moniter of meer, 16 GB RAM-Geheugen

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een mooi systeem waarmee ik de aangegeven taken goed kan uitvoeren, ik heb er zelf wel verstand van maar denk dat jullie me extra op weg kunnen helpen.

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-10 04:37
Ik wil graag een mooi systeem waarmee ik de aangegeven taken goed kan uitvoeren, ik heb er zelf wel verstand van maar denk dat jullie me extra op weg kunnen helpen.
We gaan hier niet alles voor je zitten voorkauwen. Eigen lijstje maken en dan helpen we je.

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 27-11 22:37
Als je nou eens voorbeelden geeft van games, resoluties,settings in games. Geen extreem zware games is nogal algemeen namelijk.

• HuubKaas
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-12-2020
CPU:
Intel Core i5 8400 Boxed

Moederbord:
Gigabyte Z370P D3

GPU:
MSI GeForce GTX 1050 Ti Gaming X 4GB

RAM:
Corsair Vengeance LPX Black 16GB DDR4-3000 CL15 kit

Geheugen:
Samsung 850 Evo 250GB
(Ik ben van plan later nog een extra harde schijf te kopen)

Voeding:
Corsair CX450M

Monitor:
Samsung S24F350FH

Kast:
Corsair Carbide 270R window

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11 10:39
Voorlopig zou ik niets kopen tot de volledige impact van Meltdown & Spectre bekend is.

Iedereen praat namelijk wel leuk over patches maar dit zijn pleisters waarbij ze ook duidelijk aangeven in de papers (https://meltdownattack.com (intel probleem) en https://spectreattack.com (Intel, AMD, ARM en misschien nog meer)) dat het niet de oplossing is, enigste 100% oplossing is nieuwe CPU's.

Dus mijn advies, heb je nu een systeem dat op zich nog goed is investeer dan in Mem, GPU, SSD, Scherm etc. wat je mee kan nemen naar een volgend systeem als er nieuwe CPU's zijn zonder hardware bug.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

8gb voldoet al en i3-8100 ipv i5

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1