Voor de paar mensen die het niet kennen, een Japanner had voor een vriend exreem moeilijk levels gehaakt door Super Mario World te hacken. Je kan het downloaden maar je moet een ROM van Super Mario World hebben om de hack te creëren met wat je van hem downloadt. Wie van jullie heeft dit spel gespeeld. Net het eerste level uitgespeeld, god allemachtig, dat begint al goed, het zou best kunnen dat Mario een keer of 100 is doodgegaan. -slik-
Het lukt allemaal maar ik ben benieuwd of dat er iemand in is geslaagd om dit zonder save-states te doen. Misschien als je lang genoeg oefent. Een aanrader als je het geduld hebt voor een spel als dit. Anders niet aan beginnen.
YouTube: GTLive: Kaizo Mario DEATH AWAITS!
Ik kan het niet embedden aangezien de video op verzoek van Nintendo Japan niet in de lijst is opgenomen.
Het lukt allemaal maar ik ben benieuwd of dat er iemand in is geslaagd om dit zonder save-states te doen. Misschien als je lang genoeg oefent. Een aanrader als je het geduld hebt voor een spel als dit. Anders niet aan beginnen.
YouTube: GTLive: Kaizo Mario DEATH AWAITS!
Ik kan het niet embedden aangezien de video op verzoek van Nintendo Japan niet in de lijst is opgenomen.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2018 03:03 ]