Toon posts:

audiokabel van Sblive 5.1 naar TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Comp en tv staand 20 meter uit elkaar, wil graag stereogeluid overbrengen via rood en wit stekkertjes, aan de kant dan de comp zal een andere aansluiting moeten zitten om 'm aan te kunnen sluiten op mijn sblive 5.1. Hoe heet zo'n kabel en bestaan ze 20 meter lang en hoe duur ongeveer?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zo'n kabel heet twee kabels. :o

Een van Jack (geluidskaart) naar stereo tulp (male). En een lange van 20 meter van stereo tulp (female) naar stereo tulp (male).

Oftewel gewoon een standaard "stereoaansluitkabel voor op de soundcard" met een verlengkabel erbij.

Te koop bij een willekeurige hifi-toko. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Rood/wit heet tulp, in je Soundblaster moet een (mini)jack.

Elke audiozaak heeft deze wel :) .

Verwijderd

Topicstarter
20 meter is te doen?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 12 juli 2001 14:20 schreef bokkel het volgende:
20 meter is te doen?
Het zal d'r vast niet mooier op worden, maar het is prima te doen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik heb 20 meter (2x10) tussen de computer en m'n stereo en dat gaat prima (voor pc geluid over de stereo dus). Als ik een 5.1 kaartje heb komen er nog 2 van zulke stereo tulpkabels bij.

Verder heb ik een zelfgemaakte kabel van 17m van m'n pc naar de achter speakers en dat gaat ook goed. Moet lukken dus :) .

Verwijderd

Het is goed te doen, ik heb twee keer 10 m verbonden met koppelstukjes. ik heb wel gekozen voor een wat dikkere en beter afgeschermde kabel. iets durder maar zeker de moeite waard. >:)
Pagina: 1