Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC Power switch button Cable

Pagina: 1
Acties:

• BramVroy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 28-02 21:51
Ik zoek iets heel simpel, maar ik kan het nergens in België (of Nederland) vinden met een snelle levertijd! Gewoon een kabeltje dat je in de power-header op je moederbord stopt waar aan het uiteinde dan een knopje zit waar je de computer dan mee kan aanzetten.

Waar vind ik dit in een winkel die snel levert? Of welke Nederlandse zoekterm gebruik ik hier het best voor?

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41h593F5zJL._SY355_.jpg

• Malantur
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online

Malantur

BBG'er
Ze staan op ebay voor 3 euro incl verzending vanuit Frankrijk.
Zoekterm ‘Computer power switch’
Je kan je ook behelpen door de 2 pinnen op het moederbord even kort te sluiten met een schroevendraaier.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Omega
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 03-04 16:42
Een schroevendraaier kan het zelfde. Simpelweg kortsluit de power switch pinnen op het moederbord en de computer zal opstarten.

i7 5820k | 16gb | Vega 64 LE

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True