Beeldscherm versprongen naar zwart/wit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 986461

Topicstarter
Hallo,

ik zat te gamen en kon weer eens niet winnen waardoor ik een klap op mijn bureau gaf 8)7 . Vervolgens versprongen mijn twee beeldschermen op zwart/wit. Ik dacht dat het kwam door een kabeltje wat losgekomen was maar dit was niet het geval. Bij het opnieuw opstarten van mijn PC zag ik dat het opstartscherm, Windows-logo én het vergrendelscherm in kleur waren. Hierdoor dacht ik dat het probleem opgelost was maar zodra mijn achtergrond in beeld kwam werd alles weer zwart/wit. Ik weet niet of dit topic op de juiste plek staat, want misschien is het wel softwarematig ik heb verder ook geen idee.

PC draait op Windows 10
MSI GTX 980 Ti

Met vriendelijke groeten,

Mitcoma

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 289295

Heb ik ook gehad. Moet je bij de accessibility opties kijken, daar monochrome uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 986461

Topicstarter
Ah kijk eens aan dat is nog eens snel opgelost. Thanks man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Maar, maar... hoe dan?
Heb je een klap op het toetsenbord gegeven en daarbij een sneltoets combo geraakt :?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-06 21:27
MadMarky schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:18:
Maar, maar... hoe dan?
Heb je een klap op het toetsenbord gegeven en daarbij een sneltoets combo geraakt :?
Het is windows 10, niet nadenken gewoon doen haha.

Vind wel vaker vreemde opties ingeschakeld die dingen verkloten van de een op andere dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1033621

met de klap op je bureau heb je mogelijk de toetscombinatie CTRL + WINDOWS + C geraakt. hiermee kan je ook switchen tussen kleur en zwart wit
Pagina: 1