Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• stefan11
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 30-03 23:13
Hallo allen,

Ik ben voor mijn broer op zoek naar een NUC. De NUC7i3BNH lijkt te voldoen. Nu heeft hij alleen nog een SATA SSD liggen van zijn vorige PC. Maar het is me niet helemaal duidelijk of de M2 SSD noodzakelijk is, of dat het gewoon mogelijk is alleen zijn huidige SSD te installeren. Heeft iemand dit ooit getest of weet of dit mogelijk is?

Alvast bedankt.

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

hier staan de specs

Daar staat toch: Internal drive factor: M2 and 2,5" Drive.

In de support lijst zie je de ondersteuning

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• stefan11
Klopt, ik weet dat het mogelijk is om beide te installeren. Ik probeer alleen even te zeker te weten of het mogelijk is om alleen de SATA schijf te gebruiken, zonder M2 schijf. Ik zou niet weten waarom het niet zou werken, maar het is wel handig om te valideren.

• martijn-
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 12:17
deze werkt gewoon met alleen SATA Schijf

• stefan11
Kan me ook niet voorstellen waarom het niet zou werken. Bedankt voor de info!

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True