Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mistercmaster
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 30-09 16:37
Hoi Tweakers,

K ben opzoek naar een televisie op de slaapkamer.
Doe niet al te moeilijk over budget, als t maar van waarde is.

Vandaag is mijn oog gevallen op de Sony KDL-32WD750 wat een best mooi vormgegeven scherm is. Echter baal ik er van dat deze niet net als zijn hrotere broer een androidTV heeft.

Daarnaast leek de Philips 32PFS6402 me wel wat want ambilight lijkt me ook wel gaaf.

Ik zoek speciafiek naar een tv met echt lekker scherm (minimaal full hd). Die niet groot is. En daar gaat het bij deze eigenlijk fout, hij is me net wat te groot voor de plek waar hij moet komen. Echter zijn kleinere tvs allemaal van lagere kwaliteit of echt gewoon een oerlelijke tv.

Smart tv's behoeven de voorkeur, maar kan eventueel ook gewoon een extra chromecast worden, maargoed, ga natuurlijk geen 400 euro neertellen voor een "domme" tv.

Hoor graag of jullie wellicht een goede optie hebben welke ik nog niet ben tegen gekomen.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True