Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een PC waarop ik mijn crypto wallet 24/7 open kan houden, vanwege PoS. Als dat je niets zegt, ik wil windows 10 idle open hebben staan op een zuinige en goedkope PC. Hij moet zuinig zijn, Windows 10 draaien, en het liefst niet duur.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur. Het gaat me om de PC.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al wel een idee wat ik wil, maar ik zoek eventueel alternatieven die zuiniger of goedkoper kunnen zijn.
Ik zou jullie dus om suggesties of verbeteringen in mijn onderstaande idee willen vragen.
Wat ik nu heb is het volgende:
Ik zoek een PC waarop ik mijn crypto wallet 24/7 open kan houden, vanwege PoS. Als dat je niets zegt, ik wil windows 10 idle open hebben staan op een zuinige en goedkope PC. Hij moet zuinig zijn, Windows 10 draaien, en het liefst niet duur.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur. Het gaat me om de PC.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al wel een idee wat ik wil, maar ik zoek eventueel alternatieven die zuiniger of goedkoper kunnen zijn.
Ik zou jullie dus om suggesties of verbeteringen in mijn onderstaande idee willen vragen.
Wat ik nu heb is het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | HP 431958-B21, 146GB | € 9,68 | € 9,68 |
| 1 | Intel NUC 6CAYH | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Crucial CT51264BF160BJ | € 35,99 | € 35,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 160,67 | |