Aankoop advies mbt toetsenbord & muis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PikaPower
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-12-2024
Mijn vraag
Mijn huidige toetsenbord & muiscombinatie (logitech MX5500) is op. Nu wil ik graag een nieuwe 'set' aanschaffen. Het liefst ook met gaming functionaliteiten (ben net met gamen op de pc begonnen :*) )

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
in 2016 1 jaar de Rapoo 8900P geprobeerd, op zich wel aardig maar gaf problemen met de receiver.
in 2017 1 jaar de Logitech MX800 geprobeerd goed toetsenbord en muis, helaas ook hier later wat problemen met de muis
afgelopen week de Logitech G613 +G603 geprobeerd en na 1 week terug gestuurd omdat ik last van mijn polsen kreeg.

Het gamen is bijzaak, ik moet er ook iedere dag op werken :P

Ik wil er ongeveer €200 voor uitgeven. Wie heeft er een goed advies voor mij ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Als je in je titel al "Aankoop advies" hebt staan had bovenstaand bericht toch op moeten vallen...

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omega
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 24-08 01:28
Wat bedoelt u precies met "gaming functionaliteit". MACRO's ga ik van uit? Overal zie ik het nut niet van MACRO's en die toetsenborden die dat ondersteunen hebben dan buggy software nodig van de fabrikant om die functionaliteiten te gebruiken. Een toetsenbord waar je software voor nodig hebt om hem volledig te gebruiken raadt ik af.

Enkele fabrikanten hebben we wat mooie toetenboards liggen. Zelf ben in een fan van Logitech and Corsair. Razer zou ik vermijden als de plaag, bij hun betaal je voor het merk en niet voor de kwaliteit en functionaliteit.

Logitech: https://www.logitechg.com/gaming-keyboards
Corsair: http://www.corsair.com/gaming-keyboards

Gamers hebben graag vaak een mechanisch toetsenbord meestal met MX Red switches maar smaken verschillen. Die toetsenboards zijn prijzig en best wel gimmicky maar het is een nice-to-have.

Wel goed opletten dat je geen 75 euro neer gooit voor een membraan toetsenbord met LEDs. Er zijn veel overpriced "gaming" toetsenboards op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PikaPower
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik zit nu te denken aan

Corsair K70 rapidfire RGB
Corsair M65 Pro RGB

of

Logitech G502 Proteus
Logitech G810 Orion