Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob4005
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-06 22:49
Hallo,
ik zit op een pc met een activerings probleem van windows 10 omdat die pc dus geen digitale licentie had. En na een pc upgrade geeft dat dus een probleem.
Dat dacht ik op te lossen dmv een nieuwe key, maar windows zegt dat die voor een andere versie is zou dan terug moeten naar de vorige .. pfff
Nu heb ik op een andere pc een digitale windows licentie staan..
Als ik op die pc een nieuw gebruikers acc maak en die als primair zet.dan zou toch als ik die account gegevens invoer op die andere pc in feite de windows licentie zijn overgezet zonder dat ik op pc alles moet herinstalleren?
Of denk ik nu te simpel?
of is het nog simpeler en gewoon de key van die andere pc invoeren op degene zonder key?
gr Rob

[ Voor 6% gewijzigd door Rob4005 op 05-01-2018 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Hi,

Inloggen met je Microsoft account op beide computers tegelijk zodat beide gekoppeld worden aan de licentie of werkt dat niet?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axe0
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-03-2024
Wat was er geupgraded en was de installatie een upgrade van een vorige Windows versie of een schone installatie ?

Welke Windows versie is er geïnstalleerd en voor welke versie is de key en wat voor key is het (retail, oem builder, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob4005
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-06 22:49
Markimo dat met inloggen met microsoft op beide pc is wat ik wilde gaan proberen..en is wat mijn vraag dus ook was om het probleem gemakkelijk te omzeilen .

axe0 we hadden de harware geupgrade moederbord processor en geheugen.. dus daarom begon windows te zeuren.. mijn fout was dat ik daarna windows door gegrade had naar de fall versie voor ik de actevering i orde maakt
de key die ik gekocht had is een retail maar dus onbekend voor welke versie zou wel een windows 10 pro moeten zijn .. dus dat is beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axe0
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-03-2024
Wat je kunt doen is ShowKeyPlus downloaden en kijken voor welke versie de key bedoeld is, de juiste versie installeren en alsnog activeren.
https://www.tenforums.com...ost160472.html#post160472