Korte uitleg van de situatie, ik heb een laptop van het werk, helaas mocht ik daar geen programmeer software opzetten daarom heb ik windows 10 bootable op een USB gezet(sandisk Ultra Fit 128GB). Hiermee kan ik ook prima mee uit de voeten, maar ik ervaar random freezes, het lijkt er net op alsof de USB soms niet snel genoeg kan lezen of meerdere taken tegelijk uit kan voeren. Het kan zijn dat ik soms mail er bij open en het even 10 seconden vastloopt, of als ik mijn programma uitvoer in Visual Basic het even vastloopt. Ik speel ook soms counter strike 1.6 een heel licht oud spel, en daarmee komt het heel vaak voor dat het spel 10 a 20 seconden blijft hangen. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn of hoe ik er achter kan komen? Als het inderdaad de leessnelheid is van de USB, ben ik best bereid een externe SSD te kopen, maar dan moet het daarmee wel opgelost zijn.
Mijn laptop is een Dell Latitude E7470 Ultrabook en zou dit makkelijk aan moeten kunnen.
P.S. ik wist niet exact in welk onderdeel ik dit moet posten, als ik verkeerd zit dan hoor ik het graag. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Mijn laptop is een Dell Latitude E7470 Ultrabook en zou dit makkelijk aan moeten kunnen.
P.S. ik wist niet exact in welk onderdeel ik dit moet posten, als ik verkeerd zit dan hoor ik het graag. Alvast bedankt voor jullie hulp.