Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tuin-hekje
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 06-01-2018
Hallo,

Ik ben bezig om een Raspberry pi 3 model B een L2TP VPN Server te maken, de installatie proces leek goed te gaan maar ik krijg geen verbinding met mijn VPN server.

Is er iemand hier die mij kan en wil helpen?.

Ik heb deze stappen al gedaan -> https://www.tech365.nl/ge...y-pi-als-l2tp-vpn-server/

ps ik heb zelf internet via Ziggo.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 05-04 21:01

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Is er een heel specifieke reden om L2TP te gebruiken ipv bijvoorbeeld OpenVPN? Je modem moet namelijk wel L2TP toestaan naar binnen toe. Weet ook niet zeker of het op andere poorten kan draaien, anders heb je ook nog eens de kans dat Ziggo die tegenhoud. Dan gaat het sowieso niet werken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True