Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:05
Omdat ik enkele zaken wilde bespreken met HP heb ik hen gebeld, zowel op HP Sales Zakelijk als op het HP Particuliere telefoonnummer wat op hun site staat. Enkele weken geleden had ik al eens per e-mail enkele vragen gesteld, hierop nooit een reactie ontvangen.
Na het bellen van beide telefoonnummers van HP Sales kreeg ik op beiden de mededeling dat, in verband met onvoorziene omstandigheden HP Store niet in staat is oproepen te beantwoorden. Ik wilde gewoon een paar dingen navragen: waarom staan de HP Spectre X360 13-AE010ND en de 13-AE015ND al geruime tijd op "niet leverbaar". Mijn tweede vraag zou zijn: wanneer komen de HP Elitebooks X360 modellen met 8e generatie processors uit.
Misschien dat iemand mijn vragen, al dan niet met inside information van HP kan beantwoorden en of er soms een dreigend faillissement [grapje natuurlijk] aan zit te komen. Ik heb gelezen dat er een terugroepactie is van sommige modellen HP laptops met betrekking tot batterijproblemen, maar kan me haast niet voorstellen dat de hele HP Sales afdeling, zowel zakelijk als particulier, dan niet bereikbaar zou zijn.

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Beste antwoord (via Meubelmaker op 11-01-2018 07:30)

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:46
Meubelmaker schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:34:
Omdat ik enkele zaken wilde bespreken met HP heb ik hen gebeld, zowel op HP Sales Zakelijk als op het HP Particuliere telefoonnummer wat op hun site staat. Enkele weken geleden had ik al eens per e-mail enkele vragen gesteld, hierop nooit een reactie ontvangen.
Na het bellen van beide telefoonnummers van HP Sales kreeg ik op beiden de mededeling dat, in verband met onvoorziene omstandigheden HP Store niet in staat is oproepen te beantwoorden. Ik wilde gewoon een paar dingen navragen: waarom staan de HP Spectre X360 13-AE010ND en de 13-AE015ND al geruime tijd op "niet leverbaar". Mijn tweede vraag zou zijn: wanneer komen de HP Elitebooks X360 modellen met 8e generatie processors uit.
Misschien dat iemand mijn vragen, al dan niet met inside information van HP kan beantwoorden en of er soms een dreigend faillissement [grapje natuurlijk] aan zit te komen. Ik heb gelezen dat er een terugroepactie is van sommige modellen HP laptops met betrekking tot batterijproblemen, maar kan me haast niet voorstellen dat de hele HP Sales afdeling, zowel zakelijk als particulier, dan niet bereikbaar zou zijn.
Je zou het ook nog via een hp partner kunnen proberen die kunnen je denk ook wel met dit vraagstuk helpen.

https://locator.itcs.hp.c...l-NL%20(1)&ml___region=NL

Cloud ☁️

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:06
Ik weet er van.. Sterker nog.. dit is al maanden zo.
Er zijn ook al verschillende klachten van op forums en bij klachten.nl of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:23
Was ik ook mee bezig. Telefoon nemen ze niet op en email lezen ze niet.

Uiteindelijk heb ik het geprobeerd via Facebook, en dat lukte wel. https://www.facebook.com/HPNederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:05
Ik heb [en wil] geen Facebook. HP heeft gelukkig wel enkele concurrenten maar blijft nog even mijn eerste keus. Toch onvoorstelbaar voor een onderneming dat ze niet [normaal] bereikbaar zin?

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
HP is wel bereikbaar als onderneming en ook voor supportvragen.
Dit betreft alleen de salesafdeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
Vergeet niet dat dit een amerikaans bedrijf is die de sales zoveel mogelijk outsourcen.
Ook telefonische support is een product wat men verkoopt je dus gewoon moet kopen.

https://www.best2serve.co..._landing/Support#products

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:46
Meubelmaker schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:34:
Je zou het ook nog via een hp partner kunnen proberen die kunnen je denk ook wel met dit vraagstuk helpen.

https://locator.itcs.hp.c...l-NL%20(1)&ml___region=NL

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik denk te weten dat de HP Store inderdaad geoutsourced is.

[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 11-01-2018 08:50 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1