Windows 10 laptop (Medion) blijft vastzitten in een Automatisch herstellen loop.
Het logboekbestand verwijst naar G:\recovery\WindowsRE\Winre.wim\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt
Als ik echter via troubleshoot naar dat path wil gaan blijkt dat niet te bestaan.
Op de G: staat enkel een bestand recovery.txt
Als ik command prompt open, kom ik automatisch op X: terecht
op C: lijkt geen windows map te staan, wel op E: (Windows , Windows.old en WindowsUpgrade) Terwijl alles nochtans op C: stond.
Al geprobeerd:
Chkdsk
reseat Ram, SSD
laptopbatterij uit en powerknop inhouden
opstartgedrag veranderen (drivers afdwingen, anti-malware,...)
btcedit (bootrepair) methodes
list disk geeft disk 0 931GB en disk 1 119GB
Disk 0 bestaat uit twee partities
Disk 1 bestaat uit 5 partities:
1. System (100MB)
2. Reserved
3. Primary
4.Recovery
5. OEM
Wanneer ik partitie 3 actief wil maken krijg ik de fout "the selective disk is not a fixed MBR disk"
Bij list volume krijg ik 7 volumes
0. F (DVD)
1. C (Data NTFS)
2. D (Recover)
3. E (Boot)
4. (FAT 32 hidden)
5. G
6 PRC_RP
Wanneer ik die schijf naar MBR wil converteren: Virtual Disk Service Error: Kan de opgegeven schijf niet converteren.
Ik heb onlangs deze pc nog volledig geherinstalleerd omdat ik deze exact zelfde fout toen ook kreeg na een windows update. Ik wil dus de PC deze keer niet terug opnieuw installeren omdat de kans dan groot is dat die fout gewoon weer terugkeert.
Het logboekbestand verwijst naar G:\recovery\WindowsRE\Winre.wim\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt
Als ik echter via troubleshoot naar dat path wil gaan blijkt dat niet te bestaan.
Op de G: staat enkel een bestand recovery.txt
Als ik command prompt open, kom ik automatisch op X: terecht
op C: lijkt geen windows map te staan, wel op E: (Windows , Windows.old en WindowsUpgrade) Terwijl alles nochtans op C: stond.
Al geprobeerd:
Chkdsk
reseat Ram, SSD
laptopbatterij uit en powerknop inhouden
opstartgedrag veranderen (drivers afdwingen, anti-malware,...)
btcedit (bootrepair) methodes
list disk geeft disk 0 931GB en disk 1 119GB
Disk 0 bestaat uit twee partities
Disk 1 bestaat uit 5 partities:
1. System (100MB)
2. Reserved
3. Primary
4.Recovery
5. OEM
Wanneer ik partitie 3 actief wil maken krijg ik de fout "the selective disk is not a fixed MBR disk"
Bij list volume krijg ik 7 volumes
0. F (DVD)
1. C (Data NTFS)
2. D (Recover)
3. E (Boot)
4. (FAT 32 hidden)
5. G
6 PRC_RP
Wanneer ik die schijf naar MBR wil converteren: Virtual Disk Service Error: Kan de opgegeven schijf niet converteren.
Ik heb onlangs deze pc nog volledig geherinstalleerd omdat ik deze exact zelfde fout toen ook kreeg na een windows update. Ik wil dus de PC deze keer niet terug opnieuw installeren omdat de kans dan groot is dat die fout gewoon weer terugkeert.