Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Vraag
Alle reacties
https://tweakers.net/sear...BsearchString%5D=michael3michael3 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 22:57:
Mijn excuses dat ik hier fout zit, maar ik weet niet waar ik anders mijn vraag zou kunnen stellen?
Bij de nieuws item, is er een mogelijkheid dat je, je eigen reactie heel snel kan terug vinden om te zien hoe de discussie verder verloopt en om te zien wat voor moderatie score je reactie krijgt?
Edit ik gebruik de mobiele website van tweakers
Vrij gemakkelijk te vinden door op je username te klikken en daarna door te gaan richting "Aantal Reacties".
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Bedankt, dat wist ik nog niet.Yorinn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:07:
[...]
https://tweakers.net/sear...BsearchString%5D=michael3
Vrij gemakkelijk te vinden door op je username te klikken en daarna door te gaan richting "Aantal Reacties".
Kan je ook in het nieuws artikel zelf filteren?
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
@michael3, ik heb hier even een los topic van gemaakt. 
Verder, bij een nieuwsartikel kun je alleen filteren op score, niet op gebruiker. Via de notificaties kun je wel zien wie er wanneer op jou reageert. Verder kun je eventueel met een stukje custom css de klasse .ownPost highlighten om zo je eigen reacties makkelijker terug te kunnen vinden.
Verder, bij een nieuwsartikel kun je alleen filteren op score, niet op gebruiker. Via de notificaties kun je wel zien wie er wanneer op jou reageert. Verder kun je eventueel met een stukje custom css de klasse .ownPost highlighten om zo je eigen reacties makkelijker terug te kunnen vinden.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Browsers (ook op mobiel) hebben vaak wel een zoekfunctie (Chrome sowieso), is misschien niet helemaal een filter zoals je zou willen, maar zo kun je wel jouw berichten per nieuwsartikel sneller terugvinden.michael3 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:12:
Kan je ook in het nieuws artikel zelf filteren?