Toon posts:

Windows Script Host melding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows7 pro meer weet ik zelf niet gebruik mn pc alleen voor games
Sinds eersgister krijg ik in eens een melding ik heb niks gedownload of verwijderd t is een windows script host error het is Scipt: C:\Users\pc2\AppData\Local\Temp\SystemService.vbs als ik dat in typ vind ik zelf niks ook niet bij bibliotheek in mn pc typ t precies in er gebeurt niks alleen dat t niet bestaat
Regel: 3
Teken: 1
Fout: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden
Code: 80070002
Bron: (null) Please help me want het is heel iritant dankjewel gr Exroam

Beste antwoord (via Verwijderd op 09-01-2018 21:23)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:09:
[...]

Mijn excusses daarvoor, ik snap het woord (bootable) niet zo goed zouden een van jullie mij mischien kunnen uitleggen wat ik daarbij, zou moeten verstaan?.
Aha. Het booten van een PC is het opstarten. Dus een 'Bootable disk' is een opstartbare disk, zoals je harddisk of SSD voor Windows.

In het geval van een bootable USB-stick wordt er dus een bootrecord geplaatst op de USB-stick, waardoor de computer in plaats van de harddisk, van de USB-stick kan starten. Je zult dan in je bios, meestal met F8 of F11, de bootvolgorde moeten kiezen, anders wordt er standaard gewoon vanaf de harddisk geboot.

Maar een pro-tip: Zet gewoon 'wat is' voor het onderwerp waar je wat over wilt weten in Google:
[google=wat is een bootable usb stick]

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 09-01-2018 21:14 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Owja dit kon ik ook nog kopieren Versie Radeon-instellingen - 2017.1217.1452.26725
Versie stuurprogrammapakket - 17.50.02-171206a-321060C-RadeonSoftwareAdrenalin
Aanbieder - Advanced Micro Devices, Inc.
Versie 2D-stuurprogramma - 8.1.1.1634
Direct3D® Version - 9.14.10.01316
OpenGL® Version - 6.14.10.13506
OpenCL™ Version - 23.20.15002.11
AMD-geluidsstuurprogrammaversie - 7.12.0.7727
Vulkan™ Driver Version - 2.0.1
Vulkan™ API Version - 1.0.65
Softwareversie Radeon - 17.12.1
Software-editie Radeon - Adrenalin
Grafische chipset - AMD Radeon HD 7800 Series
Grootte geheugen - 2048 MB
Geheugentype - GDDR5
Kernklok - 870 MHz
Windows-versie - Windows 7 (Service Pack 1) (64 bit)
Systeemgeheugen - 8 GB
CPU-type - Intel(R) Core(TM) i5-2500 CPU @ 3.30GHz
Fabrikant grafische kaart - Powered by AMD
Grafische chipset - AMD Radeon HD 7800 Series
Apparaat-id - 6819
Leveranciers-id - 1002
Subsysteem-id - 0431
Leveranciers-id subsysteem - 1043
Revisie-id - 00
Bustype - PCI Express 3.0
Huidige businstellingen - PCI Express 2.0 x16
BIOS-versie - 015.017.000.000
BIOS-onderdeelnummer - 113-AD42200-102
BIOS-datum - 2012/03/06 22:07
Grootte geheugen - 2048 MB
Geheugentype - GDDR5
Geheugenklok - 1210 MHz
Kernklok - 870 MHz
Totale geheugenbandbreedte - 154 GByte/s
Geheugenbitsnelheid - 4.84 Gbps
Bestandspad 2D-stuurprogramma - /REGISTRY/MACHINE/SYSTEM/ControlSet001/Control/Class/{4d36e968-e325-11ce-bfc1-08002be10318}/0000

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik vind dat je wel wat beter op je tekst mag letten, vooral wat interpuctie betreft. Dit is gewoon respectloos naar de lezer, toch?
Daarnaast is 2x posten achter elkaar niet gewenst, je mag je vorige bericht bewerken ;)

Maar, dan naar jouw probleem: Dat er een .vbs (VisualBasic Script) wordt uitgevoerd (of tenminste, dat wordt geprobeerd) vanuit de Temp-directory wijst bij mij alle pijlen naar malware of een virus.

Werk dus je virusscanner bij en voer een volledige system scan uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 04-01-2018 23:41 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Dit is inderdaad een virus, welke vaak met "freeware" mee komt. Inderdaad het antivirus programma updaten en een volledige systeemscan doen. Deel je het resultaat met ons van de scan?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Markimoo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:00:
Dit is inderdaad een virus, welke vaak met "freeware" mee komt. Inderdaad het antivirus programma updaten en een volledige systeemscan doen. Deel je het resultaat met ons van de scan?
Dit heb ik al gedaan ik heb hitman pro de betaalde niet crack of free maar betaald en heb Avast plus de standaart windows antivirus ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:31:
[...]

Dit heb ik al gedaan ik heb hitman pro de betaalde niet crack of free maar betaald en heb Avast plus de standaart windows antivirus ik
danzalhetweleenoverblijfselzijnvaneenopgeruimdvirus jekuntindetaskschedulerkijkenofdaarnogeenreferentienaar hetbetreffendescritpstaatendezedaarweghalenik

[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 05-01-2018 00:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Open een command prompt (Windows toets + R » type cmd » druk enter) en type dan:
del C:\Users\pc2\AppData\Local\Temp\SystemService.vbs
en druk enter. Herstart je PC. Voila.

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 05-01-2018 01:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Room42 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:46:
[...]

danzalhetweleenoverblijfselzijnvaneenopgeruimdvirus jekuntindetaskschedulerkijkenofdaarnogeenreferentienaar hetbetreffendescritpstaatendezedaarweghalenik
Hier kan ik dus niets van maken, lol.

Ben benieuwd of de oplossing van Rob werkt.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Microsoft Windows [versie 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden

C:\Users\pc2>del C:\Users\pc2\AppData\Local\Temp\SystemService.vbs
Kan C:\Users\pc2\AppData\Local\Temp\SystemService.vbs niet vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-09 23:03
Room42 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:39:
Ik vind dat je wel wat beter op je tekst mag letten, vooral wat interpuctie betreft. Dit is gewoon respectloos naar de lezer, toch?
Daarnaast is 2x posten achter elkaar niet gewenst, je mag je vorige bericht bewerken ;)
Ik denk dat het nog een kind is. (hoeft niet perse) Maar je hebt wel gelijk, het is moeilijk te lezen.

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iCore schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:34:
[...]

Ik denk dat het nog een kind is. Maar je hebt wel gelijk, het is moeilijk te lezen.
iCore wie bedoelt u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als ik een lastige ben aan iedereen ik ben zelf 16 jaar en ik begin samen met n vriend van me aan youtube binnenkort dus als je aan het opnemen bent en er komen errors midden in de opname is dat heel vervelend dus kan er miss iemand alsjeblieft met n oplossing komen want wat er tot nu toe is gezegt snap ik niet/werkt niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-09 23:03
Jou, aangezien je best onleesbaar typt (Het hoeft tuurlijk niet zo te zijn.)

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke voor de mensen wie t onduidelijk kan zijn ik krijg een error als ik iets vol scherm heb sluit t volle scherm omdat er een error opent die error staat in mijn eerste bericht helemaal bovenaan :( en er komen er 4 op als ik er 4 weghaal komen ze allemaal terug hoe dan ook virus scan etc al gedaan nog steeds del C:\Users\pc2\AppData\Local\Temp\SystemService.vbs dit heb ik al gedaan toen kreeg ik precies dit
Microsoft Windows [versie 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden

C:\Users\pc2>del C:\Users\pc2\AppData\Local\Temp\SystemService.vbs
Kan C:\Users\pc2\AppData\Local\Temp\SystemService.vbs niet vinden Hopelijk is dit iets duidelijker excusses voor het ongemak Gr Minecraftplayer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Druk de volgende keer ajb eerst op Bekijk reactie / Toon voorbeeld, en corrigeer je reactie daarna. Het is nu zo met ontbrekende hoofdletters, punten en enters erg slecht te volgen..

Anyway, iets roept SystemService.vbs aan. Je zult moeten zoeken wat en waar. Zoek eens op die term in het register (regedit.exe) en op de harde schijf. Pas goed op wat je in het register doet, je kunt er de boel goed slopen. Sowieso wil je backups hebben van alle belangrijke data voor je iets doet.

Daarnaast, oorzaak is waarschijnlijk brakke of half verwijderde malware. Misschien goed om een andere scanner te proberen. Bijv via bootable USB.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:02:
Druk de volgende keer ajb eerst op Bekijk reactie / Toon voorbeeld, en corrigeer je reactie daarna. Het is nu zo met ontbrekende hoofdletters, punten en enters erg slecht te volgen..

Anyway, iets roept SystemService.vbs aan. Je zult moeten zoeken wat en waar. Zoek eens op die term in het register (regedit.exe) en op de harde schijf. Pas goed op wat je in het register doet, je kunt er de boel goed slopen. Sowieso wil je backups hebben van alle belangrijke data voor je iets doet.

Daarnaast, oorzaak is waarschijnlijk brakke of half verwijderde malware. Misschien goed om een andere scanner te proberen. Bijv via bootable USB.
Zou u me mischien een link kunnen sturen daarvan vind er niks over bootable USB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:44:
[...] dus kan er miss iemand alsjeblieft met n oplossing komen want wat er tot nu toe is gezegt snap ik niet/werkt niet
:o Het is niet zo dat je een servicecontract met ons hebt afgesloten, hè? Een oplossing op commando kost geld en die service leveren ze bij de lokale computerboer. ;) Hier kunnen wij alleen maar handvatten bieden in de vorm van tips. De oplossing moet van jouzelf komen.

Je kunt eens zoeken naar de bootable versie van MalwareBytes Anti-Virus. Of anderen, zoals Sophos, Kaspersky, etc. Ik weet niet of die allemaal bootable/off-line-versies hebben maar dat is aan jou om uit te vinden via Google.

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 09-01-2018 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:05:
[...]

Zou u me mischien een link kunnen sturen daarvan vind er niks over bootable USB.
Check de site / handleiding van een goede antivirusscanner, die zal een sectie hebben over hoe een van USB stick (of CD) startbare scan te maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:05:
[...]

:o Het is niet zo dat je een servicecontract met ons hebt afgesloten, hè? Een oplossing op commando kost geld en die service leveren ze bij de lokale computerboer. ;) Hier kunnen wij alleen maar handvatten bieden in de vorm van tips. De oplossing moet van jouzelf komen.

Je kunt eens zoeken naar de bootable versie van MalwareBytes Anti-Virus. Of anderen, zoals Sophos, Kaspersky, etc. Ik weet niet of die allemaal bootable/off-line-versies hebben maar dat is aan jou om uit te vinden via Google.
Mijn excusses daarvoor, ik snap het woord (bootable) niet zo goed zouden een van jullie mij mischien kunnen uitleggen wat ik daarbij, zou moeten verstaan?.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:09:
[...]

Aha. Het booten van een PC is het opstarten. Dus een 'Bootable disk' is een opstartbare disk, zoals je harddisk of SSD voor Windows.

In het geval van een bootable USB-stick wordt er dus een bootrecord geplaatst op de USB-stick, waardoor de computer in plaats van de harddisk, van de USB-stick kan starten. Je zult dan in je bios, meestal met F8 of F11, de bootvolgorde moeten kiezen, anders wordt er standaard gewoon vanaf de harddisk geboot.

Maar een pro-tip: Zet gewoon 'wat is' voor het onderwerp waar je wat over wilt weten in Google:
[google=wat is een bootable usb stick]

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 09-01-2018 21:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen hartstikke bedankt MalwareBytes heeft als het goed is geholpen heb 10 min al geen error meer gekregen net mn pc gerestart, na de scan natuurlijk!!! F_J_K en Evanescent hebben er voor gezorgd dat ik er van af ben, bedankt hiervoor allen nog een fijne avond en eigenlijk te laat maar beste wensen nog.
Pagina: 1