Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[LED] Toshiba 32L2333D

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• DannySchreurs
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19-03 20:10
Mijn vraag
Sinds vorige week gaat mijn LED TV van Toshiba niet meer aan. Dit is gebeurt nadat ik de stekkerdoos, waarop de tv is aangesloten, heb uitgezet. De TV gaat niet meer aan en ook het standby lampje brand niet meer.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Andere apparaten aangesloten op de stekkerdoos deden het wel weer. Die stopcontacten van de stekkerdoos heb ik geprobeerd te gebruiken voor de TV maar dit hielp ook niks.
Ook het ontladen van de TV hielp niet. Hiermee bedoel ik: Stekker uit het stopcontact -> aan/uit knop minimaal 30 seconden inhouden -> stekker weer aansluiten en TV aanzetten.

Iemand hier ervaring mee of een idee van wat er mis is met de TV?

Alvast bedankt.

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mijn eerste gok zou zijn de voeding. Kijk eens of die nog in orde is.

• DannySchreurs
Als ik het goed begrijp moet ik hem dat openhalen, waar moet ik dan naar kijken?

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05:38
Geen garantie meer?
indien geen garantie ga je dit zelf toch niet oplossen.
De vraag is of reparatie nog zinvol is kostentechnisch

• DannySchreurs
Gekocht in 2014, geen garantie dus meer. Laten repareren was ik niet van plan. De hoop is eigenlijk dat er misschien een simpele oplossing was.

• Dimens
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:18
quote:
DannySchreurs schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:09:
Gekocht in 2014, geen garantie dus meer. Laten repareren was ik niet van plan. De hoop is eigenlijk dat er misschien een simpele oplossing was.
Misschien heb je geen fabrieksgarantie of verkopersgarantie meer, maar je kunt altijd een beroep bij de verkoper doen op de wettelijke garantie. Die is van toepassing op de technische levensduur die je van het apparaat had mogen verwachten.

Stel dat de technische levensduur van dit apparaat 10.000 draaiuren is en jij hebt de afgelopen jaren gemiddeld circa 4 uur per dag televisie gekeken, heeft het apparaat slechts de helft van de verwachte technische levensduur behaald. Belangrijk is wel dat het defect is ontstaan door een fabricagefout en niet door jouw toedoen is ontstaan. Wettelijk heb je dan recht op kosteloos vervang of herstel van het apparaat.

Duidelijke informatie voor consumenten: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True