Ik zit met het volgende.
Ik ben nu ruim 5 jaar bezig op de TUe en heb bijna mijn bachelor.
Ik kan hierna de master Human Technology Interaction gaan doen.
Met deze master heb ik mogelijkheden zoals UX research / design.
Dat spreekt me wel aan, maar het is zeker niet het enige waar ik in geinteresseerd ben.
Daarom kijk ik ook naar de CSE master op de TU, dit vereist wel een pre master.
Het lijkt me ook behoorlijk zwaar om zonder echt CS achtergrond dit te gaan doen, maar ik heb wel ervaring met een WO engineering bachelor, dus ik kan het wel enigszins inschatten.
Specifieke onderwerpen als discrete wiskunde e.d. heb ik nog niet gehad dus dat blijft een verrassing.
Zijn er andere manieren om een baan op HBO / WO niveau te doen?
Zo zijn er een aantal traineeships, heeft iemand hier ervaring mee?
Nu nog HBO doen lijkt me onhandig maar zou in een uitzonderlijk geval kunnen, kost ook een hele berg geld.
Kan ik met een WO master HTI nog verschillende kanten uit binnen de ICT of moet ik toch echt een CSE master hebben?
Ik ben nu ruim 5 jaar bezig op de TUe en heb bijna mijn bachelor.
Ik kan hierna de master Human Technology Interaction gaan doen.
Met deze master heb ik mogelijkheden zoals UX research / design.
Dat spreekt me wel aan, maar het is zeker niet het enige waar ik in geinteresseerd ben.
Daarom kijk ik ook naar de CSE master op de TU, dit vereist wel een pre master.
Het lijkt me ook behoorlijk zwaar om zonder echt CS achtergrond dit te gaan doen, maar ik heb wel ervaring met een WO engineering bachelor, dus ik kan het wel enigszins inschatten.
Specifieke onderwerpen als discrete wiskunde e.d. heb ik nog niet gehad dus dat blijft een verrassing.
Zijn er andere manieren om een baan op HBO / WO niveau te doen?
Zo zijn er een aantal traineeships, heeft iemand hier ervaring mee?
Nu nog HBO doen lijkt me onhandig maar zou in een uitzonderlijk geval kunnen, kost ook een hele berg geld.
Kan ik met een WO master HTI nog verschillende kanten uit binnen de ICT of moet ik toch echt een CSE master hebben?