Ik zoek een?
Tablet
Wat is je budget?
€200-€400 of er moeten hele goede redenen zijn om voor een iPad Pro of Tab S3 te gaan
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Algemeen gebruik: surfen op het internet, social media, youtube, streamen Netflix/NPO via Chromecast. Ik overweeg ook al een tijdje een e-reader te kopen - Kobo Auro H2O v2. Kan een tablet deze rol van e-reader ook vervullen?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik denk dat de Tab A 10.1 voldoende is, maar twijfel of de pixeldichtheid goed genoeg is om als e-reader te gebruiken.
Welke vragen heb je hier nog over?
1. Welke tablet zou je adviseren voor algemeen gebruik voor komende 3 jaar + als prettige e-reader vervanger? Of is het verstandiger apart een e-reader aan te schaffen?
Tablet
Wat is je budget?
€200-€400 of er moeten hele goede redenen zijn om voor een iPad Pro of Tab S3 te gaan
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Algemeen gebruik: surfen op het internet, social media, youtube, streamen Netflix/NPO via Chromecast. Ik overweeg ook al een tijdje een e-reader te kopen - Kobo Auro H2O v2. Kan een tablet deze rol van e-reader ook vervullen?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik denk dat de Tab A 10.1 voldoende is, maar twijfel of de pixeldichtheid goed genoeg is om als e-reader te gebruiken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Apple iPad Pro 10.5 (2017) WiFi 64GB Grijs | € 697,- | € 697,- |
| 1 | Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) WiFi Zwart | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Samsung Galaxy Tab S2 8" WiFi (2016) Zwart | € 338,- | € 338,- |
| 1 | Samsung Galaxy Tab S2 9,7" WiFi 32GB (2016) Wit | € 378,- | € 378,- |
| 1 | Samsung Galaxy Tab S3 WiFi Zilver | € 613,- | € 613,- |
Welke vragen heb je hier nog over?
1. Welke tablet zou je adviseren voor algemeen gebruik voor komende 3 jaar + als prettige e-reader vervanger? Of is het verstandiger apart een e-reader aan te schaffen?
[ Voor 5% gewijzigd door Don Juansen op 04-01-2018 19:23 ]