Mdaemon Mailserver

Pagina: 1
Acties:

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01
Ik heb een probleem met MDaemon. De situatie is als volgt: We hebben twee kantoren waarvandaan geemaild moet worden en ook ontvangen moet kunnen worden. In beide kantoren draait MDaemon als mailserver. Het probleem is nu als we van het ene kantoor naar het andere kantoor willen mailen dat MDaemon het als lokale mail beschouwt. De mail komt dus nooit aan bij het andere kantoor. Is hier een oplossing/instelling voor?

Alvast bedankt

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Ik heb een poosje beheer gedaan over een WAN met MDaemon, allerlei problemen tegengekomen. Zou het echter niet meer uit m'n hoofd weten. Misschien kan je even een mailtje sturen...

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Staan je subnets wel goed? Als het andere kantoor in een ander subnet zit, moet het wel lukken. Anders kun je MDaemon volgens mij wel uitleggen wat wel en niet lokaal is. Als dat niet kan, mail die lui van MDaemon dan maar ff.

• MadMax
  • Laatst online: 10-07 10:01
Thnx zal het ff proberen!

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• Elissen
  • Laatst online: 27-07 15:54
Kijk bij de opties van je primaire domein, tabblad "unknow local mail". Daar kan je aangeven waar mail voor hetzelfde domein, maar waarvoor je geen alias hebt naar toe moet.
Ik denk dat je het hier moet zoeken. Weet het niet zeker en ik kan het helaas niet uitproberen.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:47

Wimo.

Shake and Bake!

gigantische TRAP. Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb 1 'main' account met daarop 5 bij-domeinen. Alle mail die onderling zou moeten worden bezorgt in de local queue gezet (opzich niets mis mee) de grap is alleen dat er niets mee gebeurt!

Via de search ben ik dit topic tegengekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Wimo. op 29-10-2004 10:55 ]

Pagina: 1