Ik heb een poosje beheer gedaan over een WAN met MDaemon, allerlei problemen tegengekomen. Zou het echter niet meer uit m'n hoofd weten. Misschien kan je even een mailtje sturen...
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
Staan je subnets wel goed? Als het andere kantoor in een ander subnet zit, moet het wel lukken. Anders kun je MDaemon volgens mij wel uitleggen wat wel en niet lokaal is. Als dat niet kan, mail die lui van MDaemon dan maar ff.
Kijk bij de opties van je primaire domein, tabblad "unknow local mail". Daar kan je aangeven waar mail voor hetzelfde domein, maar waarvoor je geen alias hebt naar toe moet.
Ik denk dat je het hier moet zoeken. Weet het niet zeker en ik kan het helaas niet uitproberen.
Ik denk dat je het hier moet zoeken. Weet het niet zeker en ik kan het helaas niet uitproberen.
gigantische TRAP. Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb 1 'main' account met daarop 5 bij-domeinen. Alle mail die onderling zou moeten worden bezorgt in de local queue gezet (opzich niets mis mee) de grap is alleen dat er niets mee gebeurt!
Via de search ben ik dit topic tegengekomen.
Via de search ben ik dit topic tegengekomen.
[ Voor 8% gewijzigd door Wimo. op 29-10-2004 10:55 ]
Pagina: 1