Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Vraag

• YonikeVD
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 25-03 13:57
Hallo,

Vandaag is een originele oplader die ik bij Phonegigant.nl heb besteld aangekomen. De oplader werkte het eerste uur goed maar na dat uur stopte mijn telefoon met opladen en kreeg ik de oplader niet meer aan de praat. Ik heb de iPhone 7 vorige week donderdag gekocht dus het is pas 1 week oud. Met een onoriginele oplader werkt het opladen wel maar met de originele niet? De melding die steeds komt is "Dit accesoire wordt mogelijk niet ondersteund" Ik heb opgezocht wat ik kon doen en heb vanalles gedaan. Uit/aan gezet, reset etc maar niets hielp.

NZXT H510i (NZXT Aer 2 RGB 120 x2) - ASUS ROG Crosshair VII Hero - AMD Ryzen 5 3600x - NZXT Kraken x63 - G.Skill Trident Z RGB 3200CL16 2x8 - MSi RTX 2060 Super Gaming X - WD Black SN750 500GB Heatsink - Corsair RM750x - Cablemod C-Series Essential -

Alle reacties

• xh3adshotx
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:39
quote:
YonikeVD schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:37:
Hallo,

Vandaag is een originele oplader die ik bij Phonegigant.nl heb besteld aangekomen. De oplader werkte het eerste uur goed maar na dat uur stopte mijn telefoon met opladen en kreeg ik de oplader niet meer aan de praat. Ik heb de iPhone 7 vorige week donderdag gekocht dus het is pas 1 week oud. Met een onoriginele oplader werkt het opladen wel maar met de originele niet? De melding die steeds komt is "Dit accesoire wordt mogelijk niet ondersteund" Ik heb opgezocht wat ik kon doen en heb vanalles gedaan. Uit/aan gezet, reset etc maar niets hielp.
Zou je eens foto's kunnen posten van de geleverde oplader? En dan met namen duidelijk van het stukje tussen de twee lichtnet pinnen. Welke onoriginele adapter gebruik je?

Als ik zo op de site van phonegigant kijk zie ik dat ze verschillende bundels verkopen. Als ik dan kijk bij de "
ORIGINELE ADAPTER STEKKER 5 WATT VOOR IPHONE" zie ik in het tekstje al de eerste fout staan:
quote:
Dit is de originele adapter voor iPhone.

De adapter is ook wel bekend als de thuislader, oplader of stekkerblokje. Met deze adapter kan je jouw iPhone of iPad opladen of synchroniseren.
Een adapter die je telefoon synchroniseert? Waarmee? Het lichtnet? Verder is op de genoemde EAN code ook niets te vinden (7433607688600). Ik gok dat de adapter toch niet zo origineel is.

• HomeAut
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 25-01-2018
Ik zou er niet veel tijd aan besteden. Het ding werkt niet. Je hebt 'm online gekocht en dus is de wet koop op afstand van toepassing. Je hebt hem vandaag gekregen dus de termijn is niet verlopen.

Niet langer over nadenken, terugsturen, en nooit meer wat kopen bij phonegigant.nl.

• xh3adshotx
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:39
quote:
HomeAut schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:02:
Ik zou er niet veel tijd aan besteden. Het ding werkt niet. Je hebt 'm online gekocht en dus is de wet koop op afstand van toepassing. Je hebt hem vandaag gekregen dus de termijn is niet verlopen.

Niet langer over nadenken, terugsturen, en nooit meer wat kopen bij phonegigant.nl.
Bij voorkeur wel even uitzoeken of het nep is en dan melden bij Apple of StopNamaak.nu.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Er staat nergens in bovenstaande link dat het de Apple A1400 betreft.

@YonikeVD kijk even je lader na op Apple geschrift aan de voorkant.

https://s9.postimg.org/fp4d41ga7/IMG_0012.jpg

[Voor 19% gewijzigd door Hackus op 04-01-2018 19:51. Reden: Image toegevoegd]

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• YonikeVD
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 25-03 13:57
Ik probeerde een foto te maken maar gaat erg moeilijk. Er staat wel A1400A Op de onderkant.

NZXT H510i (NZXT Aer 2 RGB 120 x2) - ASUS ROG Crosshair VII Hero - AMD Ryzen 5 3600x - NZXT Kraken x63 - G.Skill Trident Z RGB 3200CL16 2x8 - MSi RTX 2060 Super Gaming X - WD Black SN750 500GB Heatsink - Corsair RM750x - Cablemod C-Series Essential -

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

@YonikeVD beroep je dan op de garantie. zolang er niks is gebeurt met je toestel en de ingang schoon is van stof/troep. en je kabel geen breuk bevat en org./MFI is. Moet de lader combi gewoon werken.

Stof etc in de laadingang verwijder je het best met een satéprikker

[Voor 15% gewijzigd door Hackus op 04-01-2018 23:54]

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online
https://www.phonegigant.nl/media/catalog/product/cache/5/image/1000x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/7/8/7814-3.jpg
quote:
YonikeVD schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:37:
Hallo,

Even voor mijn beeldvorming: je hebt een al dan niet 'originele' oplader besteld bij Phonegigant, dan lees ik nog iets over een niet-originele, maar je schrijft, dat het toestel pas een week oud is, dan heb je er toch een oplader bij gekregen? Werkt 't opladen daarmee wel? Of heb je 't toestel tweedehands gekocht en heeft de vorige eigenaar de accessoires niet meegeleverd?

edit: Even zelf op de site van Phonegigant gekeken, doorgeklikt naar de laatste van de drie foto's van deze lader, daar zie ik toch nergens Apple staan, of het beeldmerk, ding lijkt me dus niet origineel.

[Voor 14% gewijzigd door Marly op 05-01-2018 00:50]

• Naafkap
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 00:05
Als het ‘origineel’ is en een fractie van de prijs van de lader ten opzichte van de prijs van de lader in de Apple Store dan is dat te mooi om waar te zijn en is het waarschijnlijk een imitatielader. Mijn advies is om een originele lader te kopen bij de Apple Store
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True