iPhone 5s pincode unlock

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macBOOK31
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-10-2022
Hallo,

Ik heb via marktplaats een iPhone 5s gekocht waarvan de koper beweerde dat de batterij defect was, dus ik heb deze gekocht om de batterij te vervangen maar er bleek meer aan de hand.
Naast het feit dat het scherm een kleine vlek en een paar dode pixelpuntjes bevat is de telefoon niet herstelt naar fabrieksinstellingen, dus ik moet nu een pincode invoeren om in te loggen. Ook als ik er een sim in stop zegt ie alsnog dat er geen simkaart in zit dus vrees het ergste.
Telefoon is blijkbaar al een tijdje niet gebruikt aangezien deze nog iOS 9 gebruikt en deze niet via iTunes kan updaten omdat ik dan een reactie op de iPhone moet geven zodat het toegang heeft tot mijn macbook doormiddel van de pincode dat ik dus niet heb.
Is er dus een of andere manier waarop ik in de iPhone kom zonder pincode, simkaart, wifi (werkt wel maar kan niet verbinden omdat het locked is) en zonder een hard reset omdat ik dan bang ben dat er iCloud op zit en ik dan helemaal geen kans meer heb om erin te komen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:00
Probeer eerst de verkoper te contackten en vraag of hij hem uit zijn icloud wil verwijderen.
De pincode zal hij/zij niet geven i.v.m persoonlijke data en foto’s die er wellicht nog opstaan.
Pas als hij uit de icloud lock is kan je hem via itunes herstellen via dfu mode.

Aangezien de simkaart niet gezien wordt zou ik vragen of de vorige eigenaar (mits niet te ver uit de buurt) persoonlijk de pincode in wil vullen en dan via instellingen de telefoon wissen zonder reset. Hierna kan je proberen oorzaak te zoeken zodat de telefoon de simkaart weer leest en pas daarna opnieuw telefoon instellen via itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@macBOOK31 hoeveel topics ga je nog openen voor dit soort ?
nogmaals, een iCloud lock kun je niet verwijderen. Went je tot de verkoper en bedenk voortaan voor je iets koopt de adviezen uit je eerdere topics

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macBOOK31
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-10-2022
@rb0wag Ik heb hem bericht maar geeft geen antwoord, dus liever een iPhone met ios7 / 9 waarvan ik de toegangscode niet weet of een iPhone die up to date is maar met iCloud lock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:18
Helaas dan kunnen we je hier ook niet mee helpen op GoT.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.