Toon posts:

Winroute pro + Tiny personal firewall?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Winroute pro + Tiny personal firewall

Zijn die 2 pakketten samen te gebruiken? Ze zijn trouwens beide van dezelfde makers. Ik weet dat Winroute pro ook een firewall heeft maar het configuren gaat zo klote. Die lose firewall lijkt eenvoudiger te gebruiken.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:43
Op donderdag 12 juli 2001 13:40 schreef Angel het volgende:
Winroute pro + Tiny personal firewall

Zijn die 2 pakketten samen te gebruiken? Ze zijn trouwens beide van dezelfde makers. Ik weet dat Winroute pro ook een firewall heeft maar het configuren gaat zo klote. Die lose firewall lijkt eenvoudiger te gebruiken.
Waarom zou het niet samen gaan? :) Zeker omdat het van dezelfde maker is, lijkt het me van wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht nl. dat het niet mogelijk is om 2 firewalls tegelijk te laten draaien omdat er dat 2 packet filter aan het werk zijn

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het kan allebij, maar infeite is het onzin.

Winroute PRO is een router en werkt met de juiste instellingen al als firewall, om er dan nog een tweede firewall naast te installeren is een mogelijkheid, maar totaal onzinnig imho.

Tiny personal firewall is bedoeld voor als je bijv. rechtreeks (en niet vanachter een router) op de kabel / modem / netwerk zit of als je je pc wil beschermen tegen verkeer dat niet via de router komt, dus computers binnen hetzelfde netwerk.

Om je vraag te beantwoorden: Ja je kunt de beide software paketten zonder problemen naast elkaar gebruiken.

Verwijderd

Inderdaad onzin om te doen, tevens is Tiny Personal Firewall gebaseerd op de Packet Filter van Winroute....dus wat heb je eraan?

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik heb alleen winroute als ik me laat scannen op die beveiligins sites zijn al mijn poorten stealth of closed dus . . . .

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Gaat om dat er bv geen trojans die doodleuk naar huis opbellen.
Met die winroute pro kon ik bv geen programma's blokken

Verwijderd

Volgens mij was dit niet mogelijk en stond het op de Tiny website, maar ik kan de waarschuwing nu niet meer vinden.
Pagina: 1