Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Download springt automatisch naar pagina van megaupload

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gerard4
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 31-10-2019
Ik wil graag een tool downloaden. Ik heb vanmiddag foto's ect naar mega.nz geupload, maar nu wil ik een tool voor xiaomi downloaden, maar zodra ik op die link klik kan ik alleen nog maar naar mega downloaden.
Ik heb niet de megadownloader op de pc, ik heb wel softwrae verwijderd van mega, maar ik krijg de koppeling niet weg.
Ook bij chrome extensies kan ik niets vinden

Beste antwoord (via Gerard4 op 08-01-2018 14:12)

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

@Gerard4 heb je dit ook in andere browsers? Anders zou je kunnen proberen om je cookies te verwijderen en de cache te legen; hoe je dit doet is hier te vinden.

[Voor 70% gewijzigd door Meg op 07-01-2018 21:15]

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

@Gerard4 heb je dit ook in andere browsers? Anders zou je kunnen proberen om je cookies te verwijderen en de cache te legen; hoe je dit doet is hier te vinden.

[Voor 70% gewijzigd door Meg op 07-01-2018 21:15]

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:06

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

Voor de volledigheid: Over welke Windows versie gaat het hier?

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• Gerard4
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 31-10-2019
Het bestand kwam van een mega server. Omdat ik net voor het eerst op mega was geweest dacht ik dat alle downloads aut naar mega gingen. Toevallige samenloop van omstandigheden. Ben er wel hele middag mee bezig geweest, oa Windows opnieuw geïnstalleerd |:(

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Wacht... je hebt je Windows opnieuw geïnstalleerd wegens dit problem... Maar het is nu opgelost? :-)

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:06

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

quote:
Gerard4 schreef op Monday 8 January 2018 @ 14:12:
Het bestand kwam van een mega server. Omdat ik net voor het eerst op mega was geweest dacht ik dat alle downloads aut naar mega gingen. Toevallige samenloop van omstandigheden. Ben er wel hele middag mee bezig geweest, oa Windows opnieuw geïnstalleerd |:(
Om welke Windows versie gaat het nu? 8)

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True