Hoe het beste meerdere accounts opzetten & beheren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 14:36
Ik heb op dit moment meerdere kleine accounts lopen bij mijn primaire exchange, maar die accepteren geen nieuwe accounts meer. Echter wilt mijn vriendin een gezamenlijk account opzetten en vroegen mijn zus en moeder óók een klein deel van hun geld te investeren.

Alles leuk en aardig, maar dat wil ik natuurlijk gescheiden houden.

Nu zit ik dus met twee primaire vragen:
  1. Waar kan ik het beste crypto (welke?) kopen tegen een laag transactie tarief?
  2. Op welke exchanges kan je handelen, waar nu nog registraties geaccepteerd worden?
Tuurlijk kan ik op Bitonic voor duizend euro BTC kopen en dan weer opsplitsen in diverse wallets/exchange accounts, maar dan blijf je continu transactiekosten/verwerkingskosten betalen (en die zijn bij BTC best hoog op zo'n laag bedrag..). Ik zou liever ETH of LTC kopen en die dan verhandelen voor evt. andere munten om zo dergelijke kosten zo veel mogelijk te vermijden.

Dus simpelweg: als ik voor meerdere mensen crypto moet verhandelen/beheren, waar/hoe kan ik dat het beste doen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-09 17:31
Vilscon schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:03:
Ik heb op dit moment meerdere kleine accounts lopen bij mijn primaire exchange, maar die accepteren geen nieuwe accounts meer. Echter wilt mijn vriendin een gezamenlijk account opzetten en vroegen mijn zus en moeder óók een klein deel van hun geld te investeren.

Alles leuk en aardig, maar dat wil ik natuurlijk gescheiden houden.

Nu zit ik dus met twee primaire vragen:
  1. Waar kan ik het beste crypto (welke?) kopen tegen een laag transactie tarief?
  2. Op welke exchanges kan je handelen, waar nu nog registraties geaccepteerd worden?
Tuurlijk kan ik op Bitonic voor duizend euro BTC kopen en dan weer opsplitsen in diverse wallets/exchange accounts, maar dan blijf je continu transactiekosten/verwerkingskosten betalen (en die zijn bij BTC best hoog op zo'n laag bedrag..). Ik zou liever ETH of LTC kopen en die dan verhandelen voor evt. andere munten om zo dergelijke kosten zo veel mogelijk te vermijden.

Dus simpelweg: als ik voor meerdere mensen crypto moet verhandelen/beheren, waar/hoe kan ik dat het beste doen?
Ik ging er never nooit aan beginnen...

Is echt het beste recept voor ruzie binnen de familie. Jouw account zal altijd voorrang hebben.
Voorbeeld:
Munt word gedumpt, jij verkoopt net op tijd, rest van de familie te laat en zwaar verlies. Dan ben jij de klootzak. Jij hebt nog winst of geen verlies en zij zitten met zwaar verlies.

Ze willen gratis geld maar er niets voor doen. Laat ze lekker zelf in verdiepen enz.
Echt, met familie geen zaken doen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 14:36
Op zich mee eens, maar dat heb ik al redelijk afgebakend met ze. Ze moeten gewoon niet zeuren, want dan moeten ze het zelf doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Niet aan beginnen. Men kan prima zelf wat btc/eth halen van fiat (of direct cryptos aanschaffen op bijv. Litebit) en daarmee wat traden op een exchange. Wallet aanmaken, coins transferren, klaar. Is niet moeilijk en kost weinig tijd. Wie serieus aan de slag wil met cryptocurrencies is best bereid om daar zelf wat moeite voor te doen.

Reken er maar op dat zodra hun geld weg is doordat de markt instort, wallets ontoegankelijk worden, exchanges verdwijnen etc. etc. jij de gebeten hond bent.

[ Voor 73% gewijzigd door hershel op 05-01-2018 13:23 ]