Ik zoek een?
AV Receiver
Wat is je budget?
Max. 3000 (minder is altijd beter om de wederhelft te overtuigen, maar ik wil zeker niet op kwaliteit achteruit gaan
)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn huidige receiver (NAD T754) is de laatste tijd al enkele keren uitgevallen en aangezien deze nog niet over HDMI beschikt is het tijd om eens te kijken naar een nieuw model.
Welke eisen heb ik:
6 HDMI inputs
4K
5.1 + Atmos
Streaming vanaf NAS en internet
ARC op HDMI out
De 5.1 set die ik momenteel heb is KEF 3005, maar ik wil de mogelijkheid hebben om in de toekomst over te gaan naar een 5.1.2 Dolby Atmos opstelling
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf ben ik heel tevreden van NAD, maar als ik naar mijn eisen kijk kom ik op de T777 V3 en die is nogal prijzig (vandaar het hoge max. budget).
Van de Cambrige Audio CXR120 Heb ik ook al goede dingen gelezen, maar hier heb ik geen ervaring mee.
Buiten deze types zie ik door het bos even de bomen niet meer.
Een bezoek aan een Hi-Fi center staat nog op de agenda.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie kan er mij vanuit persoonlijke ervaring of kennis enkele alternative receivers aanraden met motivatie?
Dan kan ik wat gerichter gaan zoeken.
AV Receiver
Wat is je budget?
Max. 3000 (minder is altijd beter om de wederhelft te overtuigen, maar ik wil zeker niet op kwaliteit achteruit gaan
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn huidige receiver (NAD T754) is de laatste tijd al enkele keren uitgevallen en aangezien deze nog niet over HDMI beschikt is het tijd om eens te kijken naar een nieuw model.
Welke eisen heb ik:
6 HDMI inputs
4K
5.1 + Atmos
Streaming vanaf NAS en internet
ARC op HDMI out
De 5.1 set die ik momenteel heb is KEF 3005, maar ik wil de mogelijkheid hebben om in de toekomst over te gaan naar een 5.1.2 Dolby Atmos opstelling
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf ben ik heel tevreden van NAD, maar als ik naar mijn eisen kijk kom ik op de T777 V3 en die is nogal prijzig (vandaar het hoge max. budget).
Van de Cambrige Audio CXR120 Heb ik ook al goede dingen gelezen, maar hier heb ik geen ervaring mee.
Buiten deze types zie ik door het bos even de bomen niet meer.
Een bezoek aan een Hi-Fi center staat nog op de agenda.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie kan er mij vanuit persoonlijke ervaring of kennis enkele alternative receivers aanraden met motivatie?
Dan kan ik wat gerichter gaan zoeken.