Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Videokaart veranderen voor een spel?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Remco0185
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22-01 18:08
Mijn vraag: ik heb een laptop met de volgende eisen:
Processor: Intel(R) Pentium(R) @2.16GHZ RAM: 8GB Videokaart: Intel(R) HD graphics. En ik wil graag een bepaald spel spelen. maar de eisen voor dat spel zijn: Processor: Core i5 6400 / AMD FX-6300
RAM: 8 GB of meer wat moet veranderen of aanpassen zodat ik het spel zonder problemen kan spelen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb google geprobeerd en heb de eisen van het spel gevonden en ik heb dee informatie van mijn laptop gevonden.

Wie o wie kan mij helpen!?

Met vriendelijke groet,

Remco.

Alle reacties

• Max-Imus
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 31-03 16:42
Welke game is het?

verder vrees ik dat je CPU ook niet voldoende gaat zijn, en een videokaart kan je niet veranderen in een laptop.

• MadMarky
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
De informatie over je laptop is erg summier, zo staart er helemaal niet welk type Intel pentium processor je precies hebt. Heb je geen typenummer voor ons?

Maargoed, puur afgaande op de kloksnelheid is het best wel een verouderd type. Wat je dan kunt doen? Niets, want bij een laptop is het vaak lastig / onmogelijk om gewoon even de processor te vernieuwen.

edit:
Tevens heeft je laptop geen videokaart, dit is de onboard video van je processor.

[Voor 11% gewijzigd door MadMarky op 04-01-2018 12:43]

PC | BMW Z3 Coupe

• Remco0185
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22-01 18:08
@madmarky Bedankt voor u reactie, dat wordt dus waarschijnlijk een nieuwe laptop kopen..
Maar ik kon zelf niks vinden wat het typenummer is etc.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:27

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Maak een foto van je laptop en ook de achterkant waar vaak de info staat over het model.
Welk spel heb je het over, sowieso gaan veel spellen niet lekker spelen op een mobiele Intel HD gpu.

Je zal waarschijnlijk een laptop met een dedicated gpu moeten kopen of een laptop met een 2500U of 2700U van AMD.

[Voor 23% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 04-01-2018 17:52]

Battle.net tag

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 06:57

Damic

Afwezig soms

@Sp3ci3s8472 of wachten op de nieuwe laptop cpu's van intel, deze heeft een downsized AMD RTG Vega op de cpu.

[Voor 4% gewijzigd door Damic op 04-01-2018 17:58]

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:27

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Inderdaad, maar die waren nog niet uit. Van de 2500U is bekend dat hij 1.5x-2x zo snel is als de standaard Intel HD graphics en op lage instellingen de meeste nieuwe spellen speelbaar heeft.

Battle.net tag

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True