Ok, een vriendin van me heeft gisteren een PS One aangeschaft in de winkel (omgebouwd) en in de winkel vertelden ze me dat het alleen voor *ehhhum* backups werkte en niet voor import, nu had ik een buitenlandse backup
en die deed het dus ook niet....is er een manier om deze toch te spelen?? Of import spellen in het algemeen??
Dan hebben ze je een chip gegeven die dus idd onderscheid maakt tussen back-ups en imports. wist niet dat die bestonden, maar da's ondertussen wel genaaid. Ik zou zeggen terugbrengen en eisen dat je er een krijgt die wel imports speelt. En anders, tsja, ja kan het ding natuurlijk altijd zelf ombouwen... moet je wel eerst een goede chip hebben. Op internet staat echt wel ergens hoe je dat ding moet installeren.
maar ondertussen wel balen voor je...
maar ondertussen wel balen voor je...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wat ik gehoord had is dat het probleem eerder ligt bij de PS One, de oude PS had er geen problemen mee (zo eentje heb ik nog ergens liggen, heb nu een PS2).
Het enige "probleempje" was dat NTSC versies zwart /wit waren, maar dat is op te lossen met een RGB kabeltje.
Het enige "probleempje" was dat NTSC versies zwart /wit waren, maar dat is op te lossen met een RGB kabeltje.
What the heart requires may never be understood by the mind!
ik denk ook dat hier een 'slotje' komt
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Stout hoor ! Is illegaal ! Mag niet !
Slotjuuhhh !
Slotjuuhhh !
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()