Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Waar kan ik Ripple kopen op dit moment?

Pagina: 1
Acties:

• owlwithbow
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 10-01 14:47
Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen op dit forum. Dus probeer ik het hier.

Weet iemand waar ik Ripple kan kopen en hoe? Nou werken sites zoals Kraken en LiteBit niet, bepaalde service van hun is gewoon down, je kan bv niet eens registreren bij sommige.

Nou wil ik het liefst direct Ripple kopen. Maar het kan ook via een omweg, door bv btc te kopen en dat om te ruilen naar Ripple.

Momenteel probeer ik btc te kopen en dat om te ruilen naar xrp. Bij CoinBase wil ik me btc kopen of bij Bitrush.nl.

Als iemand weet hoe ik direct Ripple kan kopen, hoor ik het graag.

• endness
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21:02
LTC kopen bij Coinbase (lagere fee's bij verzenden), vanaf daar naar een willekeurige exchange die XRP heeft en daar omzetten naar XRP.

• owlwithbow
quote:
endness schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:04:
LTC kopen bij Coinbase (lagere fee's bij verzenden), vanaf daar naar een willekeurige exchange die XRP heeft en daar omzetten naar XRP.
Okey, dat ga ik maar proberen dan. Thanks.

Heb je nog enige advies voor een betrouwbare snelle exchange?

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Formerly known as naitsoezn

AZ -> CC

AGee wijzigde deze reactie 04-01-2018 13:34 (33%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:47
Bitstamp, gewoon met euros

• Synn7
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 16:19
Bij Bitstamp moet je wel eerst verified zijn, duurt bij mij al zeker 2 weken...

• Nano2009
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21:51
quote:
owlwithbow schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:05:
[...]

Okey, dat ga ik maar proberen dan. Thanks.

Heb je nog enige advies voor een betrouwbare snelle exchange?
Ikzelf zou Binance aan willen bevelen.

Hou er rekening mee dat je niet bij alle exchange's litecoins (LTC) in kunt ruilen voor Ripple's (RXP). Je moet dan eerst je litecoins omruilen voor Ethereum (ETH). Ethereum kun je namelijk wel ruilen tegen Ripple's.

• stuffie123
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16:49
Informatie over ripples kopen vind je hier:

https://ripple.com/xrp/buy-xrp/

Als je ripples wilt kopen met, of verkopen voor euro's, dan zijn Litebit, Kraken, Gatehub, Bitsane en Bitstamp geschikt. Houd wel rekening met lange wachttijden of diensten die tijdelijk buiten gebruik zijn vanwege de drukte. Inschrijven, verifiëren, storten of opnemen, het kan in een poep en een zucht gebeurt zijn, maar het kan ook weken duren.

Ripples kopen met iDeal kan bij litebit of bitvavo.

Oja, er zijn ook nog sites als Plus500 en eToro. Dit zijn handelsplatformen. Je krijgt er GEEN ripples, maar je kunt er wel in handelen. Je kunt het vergelijken met een aandelenfonds.

.

stuffie123 wijzigde deze reactie 10-01-2018 16:48 (118%)

• ieperlingetje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16:57
Hou er ook rekening mee als je ripple koopt en in eigen wallet plaatst, dat je steeds 20XRP hebt die je niet kan spenderen (https://ripple.com/build/reserves/). Met de huidige koers is dat $72 dat je niet kan spenderen

ieperlingetje wijzigde deze reactie 04-01-2018 16:37 (6%)

Volg de iTunes Top 100 van 112 landen

• ls789
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 22:34
iemand wel eens XRP naar Bittfinex gestuurd? Hoe werken die tags daar precies? achter het ontvangstadres plakken?

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:21
Heb je misschien al wel eerder wat gekocht bij Bitonic? Met exchanges als Shapeshift kan je dit ook eenvoudig omzetten naar Ripple.

Naar mijn mening is die weg veruit het meest simpel en het snelste. Staan wel hoge fee's en transactiekosten tegenover.

Mijn PC | Mijn MiLight app Android

• SpaceAce
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 11-01 14:17
Ik gebruik zelf https://www.etoro.com

• H6nsvV379
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:41
quote:
Synn7 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:38:
Bij Bitstamp moet je wel eerst verified zijn, duurt bij mij al zeker 2 weken...
Bij mij al ruim 3 weken... |:(

• Grooveman11
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-01 18:54
Ik ga Ripples kopen door via BTCdirect Bitcoins te kopen en deze te exchangen via Binance. Als je nog geen account hebt; sinds vandaag kun je tijdelijk geen lid meer worden bij Binance...

Nu doet zich het volgende probleem voor: ik wil voor 1000 euro Bitcoins halen bij BTCdirect. Ik heb me gisteren aangemeld bij BTC, ID opgestuurd. Ik kan nu kopen. Echter, mijn limiet is 100 euro terwijl het minimum nu 500 euro is. Je kan Hero worden, dan kun je kopen voor 2500 per dag. Ik klik op 'Word Hero', maar er gebeurd niks. Iemand enig idee? Ik heb al gemaild, maar krijg natuurlijk niet meteen reactie.

• joker1977
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:03

joker1977

Tweakert

Ik kan Anycoindirect ook wel aanbevelen - Nederlands bedrijf waar je met iDeal kunt betalen en Cryptocurrency kan kopen. Ze hebben daar dat je EUR 100.00 zonder registratie kunt kopen en om te verifieren is het snelst een video-Skype gesprek met ze. Dat kan bijvoorbeeld vrij eenvoudig op je smartphone.

Voor Ripples raad ik dan aan om ETHEREUM te kopen en dan op (bijvoorbeeld) Binance de Ethereum om te zetten naar Ripples.

• Helix
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 00:42
Ik zou iig geen bitcoin kopen, je bent daar al 10 euro kwijt alleen aan miners fee. Dan kun je beter eth of ltc kopen en overzetten naar de exchange.

Anycoindirect ook goede ervaringen mee.

• dindr
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 19:39
Eindelijk de moeite genomen om in te stappen, kan je nergens iets kopen.

Vrijwel overal een accountstop of niets te koop (litebit)

• thermisol
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:37
quote:
dindr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:49:
Eindelijk de moeite genomen om in te stappen, kan je nergens iets kopen.

Vrijwel overal een accountstop of niets te koop (litebit)
Zelfde probleem

Litebit en bitrush verkopen niets, en anycoindirect heeft een stop op nieuwe aanmeldingen.

Bij de anderen (bitfinex en bitstamp) vragen ze naar mij mening te veel gegevens, zoals een kopie van een rekeningafschrift en je BSN nummer.

Nergens kan ik ETH kopen helaas :(

• Rinjah
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 05-01 10:46
Hoi,
ff een vraagje... kan je ripple van de ene wallet(ledger nano) op de andere zetten?

• owlwithbow
quote:
Ik hoorde laatst iemand mij etoro ook adviseren. Direct Ripples kopen etc.

Die ga ik maar eens proberen. Werkt prima in EU zei die.

• owlwithbow
quote:
thermisol schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:52:
[...]

Zelfde probleem

Litebit en bitrush verkopen niets, en anycoindirect heeft een stop op nieuwe aanmeldingen.

Bij de anderen (bitfinex en bitstamp) vragen ze naar mij mening te veel gegevens, zoals een kopie van een rekeningafschrift en je BSN nummer.

Probeer eens CoinBase. Moet je helaas wel id uploaden. Maar dat is logisch, want er zijn nu strengere regels.

Of anders Bitrush.nl.

CoinBase werd ik na een paar uur geverifieerd.

• owlwithbow
quote:
Nano2009 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:51:
[...]

Ikzelf zou Binance aan willen bevelen.

Hou er rekening mee dat je niet bij alle exchange's litecoins (LTC) in kunt ruilen voor Ripple's (RXP). Je moet dan eerst je litecoins omruilen voor Ethereum (ETH). Ethereum kun je namelijk wel ruilen tegen Ripple's.
Binance lijkt me prima om coins te exchangen. Voor als ik iets niet direct kan kopen.

Heb vandaag nog een account aangemaakt. Dat lukte gelukkig.

Even kijken of ik op etoro.com Ripple direct kan kopen. Anders via Binance iets ruilen. Maar weet niet wat voor coin het goedkoopste is daarvoor??

Bitcoin is te duur..

• -World-
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 12-01 21:10
Ja, beter eth via btcdirect ofzo en dan op binance traden voor xrp.
Op btcdirect duurde verificatie minder dan 1 dag bij mij
(Anders litecoin via andere websites)
Btc kun je beter vermijden imo, vooral als je het hiervoor wilt gebruiken.

-World- wijzigde deze reactie 04-01-2018 21:49 (13%)

• slommer
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:44
Binance heeft een stop op nieuwe members :(
Due to the overwhelming surge in popularity, Binance will have to temporarily disable new user registrations to allow for an infrastructure upgrade. We apologize for any inconvenience caused.

Met de stijging (en me instap in xrp) wil ik overstappen op RPX of ARK.
Kom er vooral achter dat je op bepaalde exchangen moet zijn en daar dan vervolgens lang duurt voor je account verified word.
Of doe ik wat verkeerd?

• Synn7
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 16:19
quote:
Lekker dan, ik hoopte toch wel elk moment verified te worden. Op de site geven ze aan 2 weken backlog...

• ErwinMaka
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 05-01 18:12
Bitrush kun je Ethers kopen met iDeal. En vervolgens omzetten naar wens.

ErwinMaka wijzigde deze reactie 05-01-2018 14:07 (30%)

• SniperEye
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:00
quote:
stuffie123 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:31:
Informatie over ripples kopen vind je hier:

https://ripple.com/xrp/buy-xrp/

Als je ripples wilt omruilen voor euro's, dan zijn Litebit, Gatehub en Bitstamp de meest bruikbare. Houd wel rekening met lange wachttijden of diensten die tijdelijk buiten gebruik zijn vanwege de drukte.

Oja, er zijn ook nog sites als Plus500 en eToro. Daar handel je alleen in grafieken, je krijgt er geen ripples. Een soort beleggingsfonds.

.
Heb mij vandaag geregistreerd op Gatehub maar wacht nog steeds op bevestigingsmail. Iemand (wellicht jij) ervaring met hoe lang dit normaliter duurt? Lijkt mij een geautomatiseerd proces en had dus al een mail verwacht.

• SublimnAll
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13-01 17:30
quote:
owlwithbow schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:41:
[...]

Ik hoorde laatst iemand mij etoro ook adviseren. Direct Ripples kopen etc.

Die ga ik maar eens proberen. Werkt prima in EU zei die.
Hier ook een eToro gebruiker. Handel er sinds augustus. Gaat allemaal prima, met PayPal geld overmaken en je kunt gaan kopen :) de laatste dagen is de website wel meerdere keren uit de lucht geweest, en ze hebben aangegeven te kampen met een amper bij te benen instroom van nieuwe gebruikers.
Verder:
  • je kunt portfolio+trades van andere handelaars kopiëren, leuke optie voor minder ervaren handelaars
  • de spreads worden dynamisch berekend op basis van volatiliteit en liquiditeit. Ze zijn hoog, bij vlagen ronduit belachelijk. De spread voor Ripple is bijv. as we speak 3.2%, wat ruim 4% was bij de laatste pump.
  • bij crypto koop je sinds september het daadwerkelijke product (voorheen waren het CFD's), zonder gedoe met ledgers of wat dan ook
  • de feeds per product zijn best geinig, en er wordt tussen alle onzin door soms daadwerkelijk iets interessants gedeeld

• Bosbes
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 06-01 09:57
quote:
thermisol schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:52:
[...]

Zelfde probleem

Ik kocht ETH direct in mijn Blockchain app :-)

• Paroal
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 14-01 11:01
net zojuist enkele gekocht via etoro, zo lijkt het tenminste.

kun je de aangeschafte crypto's in etoro, ook gebruiken bij andere blockchain wallets? weet iemand dit?

Paroal wijzigde deze reactie 06-01-2018 15:16 (41%)

• ikbenrichard197
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:58
Kraken.com hier, alleen de server is overbelast. Grafische niet de beste site, maar voor de rest prima.
Zit op het moment alleen in ripple en gaat niet eens zo slecht. Zeker als daytraden geschikt.

• j0ck0z
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:59
Vind zelf Kraken de laatste tijd weer redelijk goed, inderdaad qua usability niet top; maar je moet er gewoon even aan wennen. Fijne limieten en verificatie e.d. prima in orde. Enige minpuntje is dat ze niet heel veel coins ondersteunen..

PB 3.2

• Lennnn
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 11-01 21:02
quote:
Paroal schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:58:
net zojuist enkele gekocht via etoro, zo lijkt het tenminste.

kun je de aangeschafte crypto's in etoro, ook gebruiken bij andere blockchain wallets? weet iemand dit?
Nee, dat kan uiteraard niet.

• ikbenrichard197
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:58
Ben op zoek naar een exchanges waar ik XLM (stellar) kan kopen met euro's maar tot nu toe vind ik alleen maar XLM/BTC etc. Iemand een idee?

• DanigoesC
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 07-01 13:57
Je eerste post hier en gelijk referrallinks plaatsen wat tegen onze voorwaarden is. Ik raad je aan om de voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan nog even door te lezen.

Grotman wijzigde deze reactie 07-01-2018 14:26 (96%)

• TheRaven123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 15-01 17:41
nu jullie het hier toch over hebben :)

Ik wil graag ripples kopen, en deze een aantal jaar laten staan.
Ik wilde deze op plus500 kopen, echter nu ik (na 2 weken wachten) verified ben, heb ik begrepen dat dit geen website is om ripples te kopen en te stallen, maar om dagelijks te handelen met hefboomeffecten etc.

Ik heb op Gatehub een Wallet aangemaakt, zou deze wel geschikt zijn?

Alvast bedankt,

• Pistolebob
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16-01 12:18
quote:
TheRaven123 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:36:
nu jullie het hier toch over hebben :)

Ik wil graag ripples kopen, en deze een aantal jaar laten staan.
Ik wilde deze op plus500 kopen, echter nu ik (na 2 weken wachten) verified ben, heb ik begrepen dat dit geen website is om ripples te kopen en te stallen, maar om dagelijks te handelen met hefboomeffecten etc.

Ik heb op Gatehub een Wallet aangemaakt, zou deze wel geschikt zijn?

Alvast bedankt,
Ja.
BitStamp is ook betrouwbaar maar de wachttijd is lang momenteel.

Snelste is via shapeshift.

• TheRaven123
quote:
Pistolebob schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:24:
[...]

Ja.
BitStamp is ook betrouwbaar maar de wachttijd is lang momenteel.

Snelste is via shapeshift.
op shapeshift kun je niet met ideal oid kopen zie ik?
duurt het lang om ripple te kopen op gatehub dan?

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15-01 14:38

Vaal

Skid Vicious

Let op met Ripples kopen dat je wallet een "reserve" heeft van 20xrp. Dat is op het moment zo'n 40 euro, en die zit gewoon vast. Als je dus denk even snel 100 euro Ripple te kopen omdat het lekker hip is, let dan op die reserve.

Meer info: https://support.gatehub.n...69345-What-is-XRP-reserve-

M'n vriendin d'r webcam!

• TheRaven123
quote:
Vaal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:10:
Let op met Ripples kopen dat je wallet een "reserve" heeft van 20xrp. Dat is op het moment zo'n 40 euro, en die zit gewoon vast. Als je dus denk even snel 100 euro Ripple te kopen omdat het lekker hip is, let dan op die reserve.

Meer info: https://support.gatehub.n...69345-What-is-XRP-reserve-
Ik heb het een aantal keer gelezen, maar ik begrijp niet waarom dit nou is! Er staat voor “spam protection”, maar wat heeft dat voor zin dan?

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15-01 14:38

Vaal

Skid Vicious

quote:
TheRaven123 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Ik heb het een aantal keer gelezen, maar ik begrijp niet waarom dit nou is! Er staat voor “spam protection”, maar wat heeft dat voor zin dan?
Geen idee, toen ik Ripple kocht waren ze 0,05 cent ofzo, dus echt "protection" was het niet. Hopen dat ze het snel veranderen, want er zit toch een flinke hoeveelheid vast.

M'n vriendin d'r webcam!

• kx22
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20:03
Wat is er toch met ripple aan de hand? Correctie is het allang niet meer. Hij was redelijk stabiel tussen de 2,50-2,70. Nu ineens 2,20?

• Carracio88
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 13-01 14:31
Ik heb een vraag, ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Ik wil graag voor de lol wat Ripples kopen, voor ongeveer 40-50¤. Gaat het goed dan is dat leuk, gaat het niet goed dan maakt het niet zoveel uit.

Nu wilde ik via GateHub aanmaken maar ik las dat er dan 20 Ripples vaststaan. Kan ik op GateHub gewoon 20 Ripples kopen en die laten staan? En over bijvoorbeeld een halfjaar verkopen als de koers goed is?

• kaelthai
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 11-01 12:51
quote:
Carracio88 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:13:
Ik heb een vraag, ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Ik wil graag voor de lol wat Ripples kopen, voor ongeveer 40-50¤. Gaat het goed dan is dat leuk, gaat het niet goed dan maakt het niet zoveel uit.

Nu wilde ik via GateHub aanmaken maar ik las dat er dan 20 Ripples vaststaan. Kan ik op GateHub gewoon 20 Ripples kopen en die laten staan? En over bijvoorbeeld een halfjaar verkopen als de koers goed is?
Ja je kan je ripple op een exchange laten staan. Op een exchange hebben ze geen 20 Ripple "reserve balans" nodig.

PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti

• stuffie123
quote:
TheRaven123 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Het voorkomt dat iemand 20.000 acoounts per seconde gaat aanmaken, omdat het kan en toch niks kost.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:50

Rivanov

Apple freak

Ben zojuist op Coinbase geverifieerd. Ging erg snel middels foto's van m'n rijbewijs.
Wacht nog op verificatie bij BTCDirect.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:28
quote:
kx22 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:17:
Wat is er toch met ripple aan de hand? Correctie is het allang niet meer. Hij was redelijk stabiel tussen de 2,50-2,70. Nu ineens 2,20?
Er is niet zoveel aan de hand. Alleen als je een horizon hebt van 5 dagen dan oogt het wild.

• kx22
quote:
Typhone schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:10:
[...]

Er is niet zoveel aan de hand. Alleen als je een horizon hebt van 5 dagen dan oogt het wild.
Dan heb je gistermiddag wat gemist. Er was geen correctie, maar een verandering van database (eruit kicken van koreaanse exchanges) door CMC. Dus opeens zag je 30-40% daling en begonnen alle bots alles te verkopen. Prijs daalde naar $1,80 en schoot toen weer omhoog. Alles in zijn totaliteit iets van 1 uurtje daling en 3 minuten stijging naar de correctieprijs.

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:28
quote:
kx22 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:54:
[...]

Dan heb je gistermiddag wat gemist. Er was geen correctie, maar een verandering van database (eruit kicken van koreaanse exchanges) door CMC. Dus opeens zag je 30-40% daling en begonnen alle bots alles te verkopen. Prijs daalde naar $1,80 en schoot toen weer omhoog. Alles in zijn totaliteit iets van 1 uurtje daling en 3 minuten stijging naar de correctieprijs.
Like I said. Dat trekt wel weer bij. Bonussen komen eraan in de US dus verwacht maar wat beweging einde van de week.

• Pistolebob
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16-01 12:18
quote:
kx22 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:17:
- De rare Coinmarketcap actie zonder aankondiging
- Weinig exchanges laten nieuwe gebruikers toe
- Nieuw aangekondigde belastingplannen op crypto in Korea
- Er is nog geen nieuws geweest

Pistolebob wijzigde deze reactie 09-01-2018 12:37 (3%)

• BV113
  • Laatst online: 10-01 17:45
Ik wil Ripples kopen op eToro maar het minimumstortingsbedrag is 857 euro, klopt dit? Kan ik er niet voor een lager bedrag aankopen ?

• TheRaven123
quote:
kaelthai schreef op maandag 8 januari 2018 @ 23:33:
[...]

Ja je kan je ripple op een exchange laten staan. Op een exchange hebben ze geen 20 Ripple "reserve balans" nodig.
een exchange, zoals?

• kx22
Binance, Bittrex, Bitfinex, Cryptopia. Maar je kan je nergens meer aanmelden als het goed is.

• kaelthai
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 11-01 12:51
Ja het maakt niet uit welke exchange je kiest maar als je je geld daar laat staan zou ik wel een exchange kiezen met een redelijk "betrouwbaar" verleden. Bitfinex is bijvoorbeeld al een keer gehacked. Gebruik zelf binance veel maar zoals kx22 al zegt zijn de exchanges overvol op het moment.

PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti

• Roos123
  • Laatst online: 13-01 19:31
Ik zou graag ripple willen kopen via iDeal maar het lukt me niet ik kom nergens doorheen is er een mogenlijkheid dat iemand mij op locatie kan helpen en alles netjes kan uitleggen zodat ik weet hoe het werkt tegen een kleine vergoeding bedankt

• henkvandes
  • Laatst online: 01:22
ik heb net nog op litebit.eu ripple gekocht met iDeal, ging prima :-)

ben zelf "Tier 2" maar je kan gelijk al voor ¤75 kopen volgens mij en na sms verificatie ¤350

• madtraxx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23:38
quote:
henkvandes schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:28:
ik heb net nog op litebit.eu ripple gekocht met iDeal, ging prima :-)

ben zelf "Tier 2" maar je kan gelijk al voor ¤75 kopen volgens mij en na sms verificatie ¤350
Heb je ook de koers gezien waar je nu voor hebt gekocht tegenover de "echte" koers?
quote:
Roos123 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:30:
Ik zou graag ripple willen kopen via iDeal maar het lukt me niet ik kom nergens doorheen is er een mogenlijkheid dat iemand mij op locatie kan helpen en alles netjes kan uitleggen zodat ik weet hoe het werkt tegen een kleine vergoeding bedankt
Wat wil je weten?

• henkvandes
quote:
madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:32:

Heb je ook de koers gezien waar je nu voor hebt gekocht tegenover de "echte" koers?
ik weet dat litebit niet goedkoop is, maar wel makkelijker/sneller,
daarbij kopen + weer verhandelen + stort en e.v.t. ook nog weer opname kosten maakt het ook niet echt voordelig

en wat is de "echte" koers dan volgens jou?

• madtraxx
quote:
henkvandes schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:40:
[quote]madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:32:
[...]

[...]

ik weet dat litebit niet goedkoop is, maar wel makkelijker/sneller,
daarbij kopen + weer verhandelen + stort en e.v.t. ook nog weer opname kosten maakt het ook niet echt voordelig

en wat is de "echte" koers dan volgens jou?
https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/

overigens heb jij volgens mij een trading account en koop je niet zonder account, daar zit volgens mij al verschil in.....

madtraxx wijzigde deze reactie 09-01-2018 23:43 (9%)

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 02:38
Koop gewoon BTC via Bitonic en transfereer het naar Binance, er zal vast een nog betere oplossing zijn, maar het is altijd nog een stuk voordeliger dan Litebit.

• FNoordman
  • Laatst online: 09-01 23:47
Stomme vraag misschien, maar kan er niet iemand gewoon 150 XRP naar mijn GateHub wallet plaatsen en ik betaal diegene terug? Wil het voor lange termijn stockeren daar en heb het zo gehad met al die overvolle exchanges en eerst de ene valuta kopen en dan pas de andere...

Oh en ps... Bij GateHub, als je je wallet sluit in de toekomst, dan kan je toch wel de XRP allemaal om laten zetten naar EUR? of hoe zit dit?

• madtraxx
op de meeste exchanges wel, echter;

https://support.gatehub.n...69345-What-is-XRP-reserve-

Gezien je 1 user post denk ik niet snel dat mensen dit zullen doen ;-)

• Roos123
Ik moet alles weten waar maak ik mijn account en mijn wallet en hoe waar koop ik ripple

• Roos123
Ik zou graag wat hulp willen hebben van iemand die mij meehelpt thuis op mijn computer zodat ik het zelf kan doen voor een vergoeding die mij ff duidelijk laat zien hoe het werkt bedankt

• HellStorm666
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:51

HellStorm666

GSX-R 1000 L0 + Leon 1.8 TSI

Begrijp ik t nu goed, dat als ik bijv in juni al m'n XRP wil cashen en wil stoppen met XRP, ik dus niet alles om kan zetten in Euro's of ETH?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16-01 13:05
Op veel exchanges moet je verified zijn om euro's te kunnen opnemen. Dat houd in dat je een kopie legitimatie moet opsturen. Het opnemen van BTC of ETH kan vaak zonder verificatie.

Meest laagdrempelige manier voor het kopen van Ripple en andere altcoins;
  • Maak een account op een exchange, bijvoorbeeld op Kraken
  • Zoek hoe je bitcoins in je account stort (deposit) en genereer een bitcoin-adres (hier op Kraken)
  • Koop Bitcoins op een site waar je met je bankrekening kunt betalen en geef als wallet-adres het zojuist aangemaakte deposit adres, bijvoorbeeld op Bitonic (ideal, bancontact, mybank).
  • Wacht tot je bitcoins op je exchange account zijn bijgeschreven. Dat kan enkele uren duren
  • Koop de altcoins die je wilt met bitcoins op de exchange. De meeste altcoins kun je direct met bitcoin kopen, soms zul je eerst naar dollars of ether moeten
Hiervoor heb je alleen een IBAN bankrekening en een e-mailadres nodig. Geen andere prive gegevens.

Wanneer je je euro's terug wilt doorloop je hetzelfde proces andersom;
Verkoop de altcoins voor bitcoins. Ga naar bitonic.nl. Maak een adres aan. Withdraw je bitcoins van de exchange naar dit adres. En je hebt weer geld op je rekening.

Naast dat dit een eenvoudige manier is om altcoins te kopen, is het ook één van de duurste. Je betaalt meerdere keren fee's die, zeker bij Bitonic, flink kunnen oplopen.

Bijvoorbeeld;
Voor 0,1XBT op Bitonic betaal je nu ¤1200,07
Die kan je gratis depositen op Kraken.
Daarmee kan je nu 819,47XRP kopen tegen 0,16% fee
Die kan je nu terug verkopen voor 0,09931XBT tegen wederom 0,16% fee
Dat opnemen kost 0,001XBT en dan krijg je op Bitonic nog ¤1109,59 terug.
Je bent dus sowieso ~8% van je inleg kwijt die je moet gaan terug winnen door koersstijgingen.

Dus alleen interessant voor de lange termijn om alle kosten terug te kunnen verdienen. Er zijn goedkopere methoden, maar die zijn ingewikkelder.

//Edit
Site gevonden waar je diverse coins, oa Ripples, direct kunt aanschaffen;
https://www.litebit.eu/nl/kopen/ripple

frickY wijzigde deze reactie 16-01-2018 11:35 (22%)

• stuffie123
quote:
frickY schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:55:
Op veel exchanges moet je verified zijn om euro's te kunnen opnemen. Dat houd in dat je een kopie legitimatie moet opsturen. Het opnemen van BTC of ETH kan vaak zonder verificatie.

Meest laagdrempelige manier voor het kopen van Ripple en andere altcoins;
  • Maak een account op een exchange, bijvoorbeeld op Kraken
  • Zoek hoe je bitcoins in je account stort (deposit) en genereer een bitcoin-adres (hier op Kraken)
  • Koop Bitcoins op een site waar je met iDeal kunt betalen en geef als wallet-adres het zojuist aangemaakte deposit adres, bijvoorbeeld op Bitonic
  • Wacht tot je bitcoins op je exchange account zijn bijgeschreven. Dat kan enkele uren duren
  • Koop de altcoins die je wilt met bitcoins op de exchange. De meeste altcoins kun je direct met bitcoin kopen, soms zul je eerst naar dollars of ether moeten
Hiervoor heb je alleen een rekeningnummer en een e-mailadres nodig. Geen andere prive gegevens.
Daarna kan je kiezen.

Wanneer je je euro's terug wilt doorloop je hetzelfde proces andersom;
Verkoop de altcoins voor bitcoins. Ga naar bitonic.nl. Maak een adres aan. Withdraw je bitcoins van de exchange naar dit adres. En je hebt weer geld op je rekening.

Naast dat dit een eenvoudige manier is om altcoins te kopen, is het ook één van de duurste. Je betaalt meerdere keren fee's die, zeker bij bitonic, flink kunnen oplopen.
Jesus, wat doe je moeilijk. Je kunt gewoon euro's overmaken naar Kraken en dat op de website omzetten naar Ripples.

Ditzelfde kan op bitstamp, gatehub en bitsane, alleen vragen deze een kopie id, voordat je uberhaupt iets kan doen. Bij kraken hoeft dit niet zolang je onder de 10.000 dollar per maand blijft.

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16-01 13:05
Ook op Kraken moet je tier 2 verified zijn om euro's te kunnen storten @stuffie123.. Daarvoor moet je een 'Address verification' doorlopen.

Voor tier 1, waarbij je crypocurrencies kunt depositen en withdrawen, heb je alleen een (nep) naam, (nep) geboortedatum en (nep) telefoonnummer nodig.

frickY wijzigde deze reactie 10-01-2018 09:19 (30%)

• Aviv1
  • Laatst online: 10-01 20:43
quote:
FNoordman schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:47:
Stomme vraag misschien, maar kan er niet iemand gewoon 150 XRP naar mijn GateHub wallet plaatsen en ik betaal diegene terug? Wil het voor lange termijn stockeren daar en heb het zo gehad met al die overvolle exchanges en eerst de ene valuta kopen en dan pas de andere...

Oh en ps... Bij GateHub, als je je wallet sluit in de toekomst, dan kan je toch wel de XRP allemaal om laten zetten naar EUR? of hoe zit dit?
Zou wel kunnen alleen raad ik je aan nog even te wachten tot de koers zakt. Ripple gaat de komende weken alleen verder omlaag.

Waarom koop je niet gewoon op Poloniex? Eerst even wat Ether daarheen sturen vanuit Coinbase...

Vergeet niet dat je -20 Ripple "kwijt" bent voor het activeren van je wallet. Je moet dus sowieso minimaal 21 XRP opgestuurd krijgen en dan hou je er dus 1 over om mee te traden..

• R0D1NZ
  • Laatst online: 15-01 17:09
Zonder wachttijden kopen?

Open een account op Bittrex. Koop bitcoins via bitonic en stuur deze naar je wallet.

Koop met je bitcoins coins.

Half uurtje werk. Die extra transactiekosten e.d. verdien je (hopelijk) terug door de snelheid.

Be smart, neem google authenticator en beveilig je 'wallets' daar.

Succes ;-)

• 21x2
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15-01 22:09
Niet de slimste vraag maar het kopen dat lukt allemaal wel.

Echter ik loop vast met het verkopen hetgeen ik voorlopig niet ga doen.
Via litebit was dit makkelijk echter het is voorlopig niet mogelijk.

Ik lees wel over div omzettingen van ripple naar bitcoin of ETH ect ect
Ik vind het omslachtig en misschien zeker met bitcoin valt de koers bovendien de fees

Bij bitstamp wacht ik al 4 wkn op een verificatie bij gatehub ben ik er wel doorheen

Wat is nu de meest simpele manier om je ripples om te zetten in euro's

21x2 wijzigde deze reactie 11-01-2018 09:46 (9%)

• henkvandes
ja dat vind ik ook een ding in het algemeen, dus niet alleen voor Ripple:
hoe krijg je nou weer makkelijk Euro's voor je cryptocoins zonder dat je enorme kosten maakt?

• tsunami69
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 15-01 17:21
Misschien niet de juiste plek maar zag wat etoro gebruikers voorbij komen dus ik waag het erop.
ik was van plan wat xrp en ethereum te kopen op etoro en ze daar een poosje te parkeren, ik zag echter dat er een "take profit" limiet wordt gehanteerd, houd dit in dat er bij een bepaalde winstmarge automatisch weer wordt verkocht?

• TheRaven123
Ik zie dat op litebit.eu weer ripple gekocht kan worden. Ik heb op gatehub een account aangemaakt, (mijn paspoort is nog pending).
Kan ik op litebit ripple kopen, mijn gatehub Wallet adres invullen en klaar?

• Bartjeee
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
quote:
TheRaven123 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 14:32:

Kan ik op litebit ripple kopen, mijn gatehub Wallet adres invullen en klaar?
Ja

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-01 15:31

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hilarisch deze topics.

Iemand heeft op de radio iets gehoord over coins, en zoekt nu een manier om zonder enige moeite en zonder geld kwijt te zijn aan fees snel rijk te worden.

Hey Sherlock, als het kon, dan deed iedereen het al...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2018 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*