Als ik quake3 speel in windows2000 krijg ik een heel donker filter erover, bij welke driver dan ook. Dit gebeurd alleen bij fullscreen (en dat speel je altijd, duh). In een window zijn de kleuren weer normaal zoals het hoort. Iemand wel goeie drivers? kheb een asusv3800 TVR...
Ik weet het zo niet precies.
Speel je fullscreen Q3 op een andere res dan je desktop?? Als dat zo is dan kan het aan de instellingen voor die resolutie liggen.
Checken dus. Sommige video kaarten + monitoren kunnen per resolutie een andere instelling hebben voor gamma en kleur-warmte.
En de oplossing hiervoor, is denk ik een beetje prutsen met de gamma instellingen, in win2k of q3 of monitor.
Veel meer zou ik ook zo niet weten.
Speel je fullscreen Q3 op een andere res dan je desktop?? Als dat zo is dan kan het aan de instellingen voor die resolutie liggen.
Checken dus. Sommige video kaarten + monitoren kunnen per resolutie een andere instelling hebben voor gamma en kleur-warmte.
En de oplossing hiervoor, is denk ik een beetje prutsen met de gamma instellingen, in win2k of q3 of monitor.
Veel meer zou ik ook zo niet weten.
Neo; dit is een probleem van Quake 3. deze kan om de 1 of andere wazige reden niet met gamma onder win2k overweg. Heb zelf verscheidene videokaarten geprobeert (tnt1, tnt2, g400 en de i810 onboard vga =)))) en deze hebben allemaal dezelfde problemen...
min of meer een oplossing; schuif het gamma 'schuifje' in quake3 naar links... netzolang totdat het beeld ineens *wat* lichter wordt (ja dat doet 'tie =) )... en dan de contrast/brightness van je monitor ff wat editen... 'tis nie anders momenteel..
=(
min of meer een oplossing; schuif het gamma 'schuifje' in quake3 naar links... netzolang totdat het beeld ineens *wat* lichter wordt (ja dat doet 'tie =) )... en dan de contrast/brightness van je monitor ff wat editen... 'tis nie anders momenteel..
=(
-I am Jack's wasted life.
Ok bedankt voor je reply, ben ik dus niet de enige met dit probleem, zal wel weer een patch voor uit komen...iig merci