Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Welke subsidie kreeg jij voor jou nieuwbouwwoning in 2017?

Pagina: 1
Acties:

• frisianstar
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 20:08
Ik stel hier maar niet de vraag welke subsidies ik voor mijn nieuwbouwwoning zou kunnen krijgen, landelijke subsidies...regionale subsidies... eigenaar of vereniging...nog maar te zwijgen als de subsidiepot wel of niet leeg is of wel of niet wordt verlengd.

Dus vraag ik hier welke subsidies kreeg jij in 2017 voor jou nieuw te bouwen woning voor eigen gebruik?

Ik hoop zelf subsidie te kunnen krijgen voor extra isolatie, de warmtepomp en zonnepanelen (woning wordt gas-loos).

• Robberto
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:18
-

[Voor 134% gewijzigd door Robberto op 22-03-2018 14:55]

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Geen 2017, maar 2015. Toen kregen wij 10.000 euro 'stimuleringsubsidie' korting op de grondprijs.

Verder zou informeren bij je eigen gemeente. Die weten het vast het beste...

• NDF82
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:44

NDF82

Doomed Space Marine

Geen. Subsidies krijg je pas wanneer je EPC <= 4 is en de toepassing ervan ervoor zorgt dat die nog kleiner wordt (bijvoorbeeld van 3,9 voor toepassing naar 1,5 na toepassing).

Aangezien er alleen subsidie gegeven wordt op hele zware investeringen, heb ik het niet gedaan. Bij ons was de meerprijs van een L/W warmtepomp > 12K en de subsidie slechts 2.7K.

...leeg...

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:37

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik hoop de btw terug te kunnen krijgen van de zonnepanelen (Die zorgen ervoor dat precies epc 0,4 wordt behaald..), hoewel dat eigenlijk geen subsidie is, maar een fiscaal trucje. Betreft wel project bouw.
Voorwaarde is dat de aannemer de nota specificeert.

[Voor 35% gewijzigd door Sport_Life op 07-01-2018 12:05]

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True