Toon posts:

Castlevania GBA?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit spel lijkt me heel erg vet maar heeft iemand al ervaringen opgedaan met het spel? Met andere woorden, is het mijn f129,-- waard? :) En weet iemand waar je hem kunt krijgen, want ik heb hem in Zwolle niet zien liggen... :(

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:34

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Naar mijn idee issie ERRUG goed.. en zeker dat geld wel waard... even uitspelen in een middagje is er niet bij dus.. spel is lekker groot! En ook niet echt makkelijk te noemen..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Hij is er ook voor 119,- en bij FRS met een cola pas 10 piek/10% korting! Dit spel is volgens reviewers moeilijker dan de PSX versie. Ook kan je, als je hem hebt uitgespeeld, een soort code gebruiken (naam anders intikken) zodat je hem opnieuw kan uitspelen met andere stats ed. e.g. FIREBALL zorgt ervoor dat je een soort magicien bent en je begint met alle kaarten. Het spel is het zeker waard imo, al is het wel handig om een ander spelletje te hebben voorals je ff wilt spelen. Castlevania is nl. echt een spel waar je moet voor gaan zitten!

Zit ook een aardig verhaal in! Ik ben nu 11 1/2 uur bezig en zit bij Dracula, ik ben nu lvl 49 maar krijg hem niet verslagen (1e deel natuurlijk wel!) Iemand enige tips?

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Misschien nog meer level uppen???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

En de GFX? Ik vond ze, hoe zal ik het zeggen, SNES achtig. Of valt dat wel mee?

Verwijderd

Valt erg mee vind ik, op emu ziet het er allemaal zo strak uit, maar in het echt (op gba zelf) ziet het er goed uit. Zeker de eindbazen (soms wel groter dan een beeldscherm: 2 draken..zuipt wel trouwens, nadeeltje) en DSS summon creatures zien er erg mooi uit!

BTW als je een mooi spel wilt kopen om te showen kan je waarschijnlijk beter Rayman of Pinobee kopen. Persoonlijk vind ik deze spellen mooier, maar ik zou ze niet langer dan een dag spelen....Castlevania speel ik nu al sinds release (af en toe beetje lvl-en etc....laatste 15% verkennen e.d.)!

PS, gebruik wel koptelefoon, want die muziek is soo :9~ :9~ :9~ :9~
Pagina: 1